راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

آخر عشق تو چرا

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ


 هر بارمی رانی از پیش خود مرا آخر چرا

باز می کشیدم غمزه ی چشم تو را آخر چرا


می نشاندی با هر سخن دشنه ای بر قلب من

 هر بارتحمل می کنم این افترا آخر چرا


در هم شکستی با سنگ غرورت جام دل

آگاه بودی از نازک دلی شعرا آخر چرا


من غرق در اقیانوس نا آرام درد عشق تو

این درد را مشتاق شدم پذیرا آخر چرا


دل ما را گره ای کور زده چشم کور عشق

کاین مسیر عشق ندارد قهقرا آخر چرا


هر چند زخمی آن مژگان تو بودم این چنین

هرگز نمی یابم چشمی چنین گیرا آخر چرا


در دره ی عمیق آرزومندی عشقت افتاده ام

اکنون جز دستت بگیرم دست که را آخر چرا


نیرنگ بسی دارد جادوگر هفت خط شهر عشق

آسان بنمود سختی این ماجرا آخر چرا


گفتم تو را نروی حال می گویم فراموشم کن

تار بین عشق و نفرت پاره شد قضارا آخر چرا


دل من که میخانه عشاق و پای کوبان عشق بود

از جور و جفای توگشته غم سرا آخر چرا

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
رویا رویایى

نظرات  (۴)

۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۸ سام نجفی نیا
عالی بود
پاسخ:
ممنون از همراهی همیشگیتون!
بسیار دلنشین و زیبا
پاسخ:
 تشکر از لطفتون!
به به
پاسخ:
واقعا?
فوق العاده بود عزیزم
پاسخ:
ممنون از لطفت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی