راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

آه ...

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ق.ظ
تو نفسی بودی 
که برای لحظه ی پایان زندگی 
حبس کرده بودم
لبخند سرخی بودی که هر بار 
سرخیش را
به دل غمناکم وعده داده بودم
کوله بار شادی های تو 
تمام چیزی بود که برای توشه ی زندگی
با خود همسفر کرده بودم
تا تنها سر پناهی باشم 
در لحظه های بى پناه غمِ تو
در جهان جایی نباشم 
جز پناهی برای سر تو
به شانه های نحیفم
 درس سنگ صبوری داده بودم
برای رسیدن به شیرینی تو
خودم را از دیار لیلی ها 
به کوه های فرهاد کش تبعید کرده بودم
با یک نگاه از تو
در چشمانت غرق شدم 
و از آن پس
تمام نگاه ها را بر خود حرام کرده بودم
بعد از خدای دو عالم 
به مقدسات قسم
دل را به دل مقدس تو دخیل بسته بودم
تمام خواب های تقدیر را برگ به برگ
با جوهر نامرئی اشک 
و قلم رویا
با جمله ی "فقط تو" 
نقش بر آب کرده بودم
آه که چه ساده بودم
به لبخندی زیبا
نگاهی گیرا
مژگان سیاهی به طول یلدا
به تقدیر تغییر ناپذیر ما
به کسی به نام...
آه 
دل بسته بودم
آه که چه ساده بودم




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

طرز بیان و همچنین خود متن عالی هستن عالی
پاسخ:
ممنون از گرمى و صمیمت حضورت در محفل من
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۶:۴۶ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
زیبا ودلنشین بود
قلمتون مستدام🌹🌹
پاسخ:
سپاس از حضور سبزتون:)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۴ ما جــــــــღــــــدہツ
زیبا و عالی:)
پاسخ:
ممنون از مهربونیتون:)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۷ آقای سر به هوا
عالی مینویسید
پاسخ:
ممنون کلمه عالی شایسته نگاه پر مهر شماست
خیلی با احساس می نوسید ، زیبا و دلنشین ، البته تلخ بود !! همش به دل شاعر امید هایی داده شده ، که روزی برآورده بشه اما افسوس ... از خودگذشتیگی و دلبستگی  با تعبیرهای زیبا خیلی عالی به رشته تحریر درآوردید.سپاس سرکار خانم. 

پاسخ:
ممنون زیبایی در عمق نگرش شماست
واااااییی عاااااالی بهتر و دلنشین تر این نمیشد رویا جونمممم 
پاسخ:
ممنون عزیزم خوشحالم که به دلت نشست
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۱ مخلوق خلاق
یه خداقوت از ته دل به شما
یه آفرین از ته دل به قلم خوش رقصتون
تبریک میگم
پاسخ:
سلامت باشید 
اگر هم این قلم خسته من
گاهی از ذوق جانی می گیرد
همه به یمن وجود شماست
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۱ سام نجفی نیا
کم کار شدی رویا 

عالی
پاسخ:
آره خودمم ناراحت این موضوع هستم خیلی
ممنون
احساس واقعا بدی هست ... 
بیان زیبایی داشت ... 
پاسخ:
مباد که دلتان غباری بگیرد از جنس آه
نگاهتون زیباست دوست عزیز
خیلی عالییی:)
پاسخ:
ممنون از لطف بی دریغ شما
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۸ علیـ ــر ضــا
خیلی دلنشین بود ✔🌼😍
همیشه سورپرایز میشم با متون 😒
پاسخ:
ممنون از گرمای حضورتون و صمیمیت وجودتون:)
به به
به به 

عالی بود

{ نویسنده با افتخار شعر را میخواند}
پاسخ:
ممنون از این همه لطف این همه مهر سپاس
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۸ علیرضا امیدیان نسب
خیلی خیلی عالی بود:)))🌹🌹🌹🌹
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۸ علیرضا امیدیان نسب
خیلی خیلی عالی بود:)))🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
ممنون شما خودتون گل هستین این همه گل آوردین🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی