راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

اى واىِ دل که معشوق از عاشقى نداند...

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ

راهى نشانِ من دِه که آن (کان)سوىِ دلبر آید

سازى بزن برایم تا سوزِ جان بَر آید


در جمع هر چه گشتم همتاىِ او ندیدم

رویى نشانِ من دِه تا یادِ دلبر آید


گشتم میانِ گل ها پیدا نشد گلى تا

با سرخِ آن لبانش رنگش برابر آید


عطرش چگونه گویم وصفش نمى توان کرد

هر بار آید از ره بویى زِ عنبر آید


خواهم که شعرى از خود تقدیمِ او نمایم

بیتى ندارم اما در شأنِ او در آید

 

آن چشمِ مست و نازش از یاد بردم اما

لبخندِ دلفریبش با فتنه در سر آید


هر کس سراغِ من را گیرد به او بگویید

محتاجِ روى اویم او وقت دیگر آید


دل خوش به دیدنِ او در خواب بودم اما

حتى به خواب و رویا چندى است کمتر آید

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
رویا رویایى

نظرات  (۱۳)

سلام :)

درود رویا بانو

شعر از کیه ؟
پاسخ:
سلام :)
ممنونم 
از بنده ى حقیر ...
تو همون خواب حالاا میبینیمش و این شعرهارو براش بخونیم!
پاسخ:
شاید ببینیش شاید هم نه قول نمیدم :))
ماشاءالله ...
احسنت ...

ما باید دیگه جمع کنیم بریم :))
پاسخ:
خخخخخ ممنونم 
نه بابا اونطورام نیست شما خودت استادى 
لطفتون به من زیاده :))
به به
عالی
پاسخ:
ممنونم همش تقصیر وب شماست میام اونجا شعر مى خونم هوایى میشم شعر بگم خخخخخ
فقط بیت یکی مونده به آخری :)
بسی عالی :))))))))
پاسخ:
فکر کنم هر کى بخونه اون بیتو بهش بر بخوره خودش بره :)
مرسى :))))))))))))))))) 
پس بیشتر میزارم :))
پاسخ:
آخجون استقبال مى کنم شدیدا :))
۲۴ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۲۷ علی ابن الرضا
حتی به خواب و رویا چندیست کمتر آید
چه زیبا و دلنشین
قلمتان مستدام
پاسخ:
تشکر نگاهتون زیباست :)
۲۴ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۹ آقای سر به هوا :)
ماشاالله ماشاالله از اون شعر نیمه گمشده هاست که باهاشون کیف میکنم:)
پاسخ:
ممنونم خوشحالم که کیف مى کنید :))
خیلی قشنگ بود👏
پاسخ:
مرسى ازلطفتون :))
۲۴ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۴۶ مهدی کاشانی زاده
روز خوش.از پست های ما هم دیدن فرمایید
پاسخ:
روزتون بخیر چشم حتما:))
شعر دلنشینی بود
باید به شما آفرین گفت 🌷🌷
پاسخ:
ممنون شما به من لطف دارید😊🌹🌹🌹
سلام

حالتان خوب

مثل همیشه زیبا سرودید

چه خوب که شعرگفتن رو ادامه می دید

دلتون شاد!!!
پاسخ:
سلام خوبین ؟
اومدم وبتون چندبار سراغتونو بگیرم که امکانش نبود
دلمون براتون تنگ شده  
اگه تونستین برگردین لطفا
ممنونم به من لطف دارین :)
ممنونم به من لطف دارین 
قشنگ بود
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی