راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

این اواخر

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ق.ظ
این روزها هر طرف را نگاه مى کنم به جاى همه ى بودن ها،
فقط نبودن تو را مى بینم و در لابه لاى یخبندان صداها،
به دنبال نت هاى گرم کلامت مى گردم که نامم را،
با پسوند جان صدا کنى و جوابت را ندهم
تا دوباره تکرارش کنى... 
تو نمى دانستى اما من، 
من دیوانه ى شنیدن نامم با آواى تو بودم
این روزها نیستى که ببینى بیمارى عجیب دلتنگى گرفته ام.
دلتنگى مثل طنابى است که دور گردن مى پیچد و 
نفست را بند مى آورد
دلتنگم،
دلتنگِ آن نگاه هاى مردانه ات،موقع شیطنت هاى زنانه ام 
دلتنگِ احوال پرسى هاى بى دلیل و مکرر اول آشناییمان 
که بوى دوستت دارم هاى این اواخر را مى داد.
'این اواخر'، هیچ وقت تصور این واژه را 
در دفتر ثبت خاطراتمان را نمى کردم
دلتنگ عکسِ قاب عکسى هستم که سال هاست برعکس روى دیوار است...
دلتنگِ شوخى هایت که درست موقعِ جدى بودنم گل مى کرد،
دلتنگِ قهرهاى کودکانه که به ثانیه نمى کشید، 
چقدر بزرگ شدیم که قهرِ آخرمان، سالهاست طول کشیده؟
موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۹)

سلام
بعد مدت ها شعر نو گفتید!!

زیبا بود این دیالوگ یه طرفه عاشقانه!!
راستی این عشق های که در ذهن و شعر  ترسیم میشه آیا اصلا وجود خارجی داره ؟!  یعنی ادمی هستم که اینقدر برای ما خاص باشه به عنوان عشق !! یا زاییده خیالمونه؟!!
خیلی زیبا بود مثل همیشه!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام شعر نیست آقا وحید نثرِ
خب براى نوع آدم که عشق حتما هست ولى براى من فعلا نیست
قوه ى خیال بى پرواست و هر جا که بخواهد میرود 
و من نمى تونم کنترلش کنم و اگر ننویسم حتما در ذهن خودم 
یک بار مرورش کردم انگار براى خودم اتفاق افتاده
شاید یه جور همزاد پندارى باشه گاهى هم اذیتم مى کنه
پس اینطور باشه زنها همشون در عمق وجودشون  دوست دارند انتخاب بشند و مورد توجه باشند و البته عشق یکی!!
ولی هر جور فکر می کنم همش از این نوع عشق حرف می زنند چرا یه موردشو نمی بینیم شایدم سوی چشم های من کمه!!
دلتون شاد!!
پاسخ:
شما سوى چشمتون کم نیست 
زن ها همیشه منتظر جلو اومدن اقایون هستند 
که فکر مى کنم کاملا درست و منطقى هم هست
به خاطر بحث حیا و شرم 
اما گاهى کافیه فقط یک کلمه یه مردبگه که مى خوام 
براى هم باشیم مى خوام بمونى بقیه ى زندگى
 رو بسپرید به زن ها اون ها با عشق تا آخر ادامه مى دهند
شروع از شما ادامه تا انتها با ما:))
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۱۵ آقای سر به هوا :)
قشنگه ولی زیاد از این متنها نمیفهمم:)
پاسخ:
سعى کنید بفهمید از این متنا بدرد 
آیندتون مى خوره:)
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۲۴ یه بنده خدا
حتی تو شعر هم حقوق اقایون رعایت نمیشه!

یعنی چی طرف بیاد هی صدات کنه بعد تو جوابش رو ندی؟

:))))))))))
پاسخ:
بنده ى خدا:)
انقدر جذابه که طرف هى صدات کنه 
جواب ندى :))
انقدر تو واقعیت حقوق زن ها رعایت نمى شه حالا تو نرشته 
حقوق اقایون رعایت نشه والا 
سلام
نثر دلنشینی بود که به دل نشست.
آدم ها هر چقدر بزرگ میشن دلشون کوچیک میشه، نمی دونم چرا
خوش باشید.
پاسخ:
سلام 
مرسیییى 
متاسفانه بله همینطوره :(
شما هم شاد باشین
راس میگه یکی که منو صدا میکنه
حال ندارم جواب بدم
میذارم ی چن بار صدام کنه کیف کنم
بعد شاااااایییید گفتم :بله
پاسخ:
خخخخخ تو از تنبلیته داداشى :)
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۸ chefft.blog.ir 💞💕
خیلی خوبه که یکی اسمتو صدا کنه
به نظر من هر کسی اسم آدمو صدا کنه یه حس خاصی به آدم میده که با نفرات دیگه متفاوته
پاسخ:
اوهووم خیلى فرق داره:))
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۱ یه بنده خدا
آقایون واقعا مظلوم واقع میشن!

😁
پاسخ:
نخیرشم اصلا اینطورى نیست😕😕
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۲۴ یه بنده خدا
با دلیل و مدرک میگم که مظلومیم

شما اگه مخالفی دلیل بیار!

خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی