راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

ای دریغا در قالب موسیقی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ
ای دریغا مجسن چاوشی و سینا سرلک
 
***امیدوارم گوش کنید و لذت ببرید***

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
رویا رویایى

نظرات  (۴)

عالی بود مرسی
پاسخ:
خواهش  میکنم!
قشنگ :)
پاسخ:
ممنون!
اهنگش خیلی قشنگهツ 
ممنون ツ
پاسخ:
آره قشنگه:-)
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۰ حسان علی آبادی
به دلم نشست
پاسخ:
خدا رو شکر و من هم خوشحال از این بابت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی