راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

باز هم تشکر از شما شرمندگی از ما

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

**قدردانی من را پذیرا باشید**

 تشکر می کنم از آقا رضا و زحمتی که برای قالب وبلاگ من دوباره کشیدند.

واقعا نمی دونستم چطوری باید تشکر کنم از شما آقا رضا

**تنها کاری که از دستم برمیاد پست اختصاصی برای شماست**

این آهنگم تقدیم به شما 

و دوستان عزیز

آهنگ فوق العاده زیبا و البته شاد روزبه نعمت اللهی

**امیدوارم گوش کنید و لذت ببرید**


آهنگ عاشقم باش روزبه نعمت اللهی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
رویا رویایى

نظرات  (۵)

لایک.
ممنون
دست شما درد نکنه بابت آهنگ خیلی زیبا بود و خیلی با ارزش
قالب هم مبارکتون باشه
پاسخ:
ممنون واقعا هزاران بار ممنون کاری که شما انجام دادید خیلی ارزشش بیشتر از این حرفاست باز هم میگم شرمندم که نتونستم کار در شان لطفتون انجام بدم
عالی شده 
خیلی خوشگله وبلاگت :)
پاسخ:
ممنون :)
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۶ خانوم ربات
:)
پاسخ:
:)
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۶ خانوم ربات
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی