راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

به آغوش من باش

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ

نگاهت نکردم که آتش نگیرم

بلایی کشیدم که عبرت بگیرم

 

کلامی زمهرت نشان از محبت

نگویی به من تا برایت بمیرم


چنانم که خواهم تو را در کنارم

غمت چاره ساز است به عشقت اسیرم

 

چو خواهم دلت را گدایم به مهرت

چو خواهی دلم را به شاهی کبیرم


ندانم که یارم جفا از که آموخت

وصالت ندیدم مرا کن تدبیرم


بجویم وفایی صفایی ز یارم

بسی خار در پا که هجرت مسیرم


شبم بی سحر شد دلم در به در شد

به حسرت بمیرم که دلتنگ و پیرم


سرابی که دیدم تو بودی تو بودی

به آغوش من باش من خود کویرم

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

:)
متاسفانه ما نتونستیم نگاه نکنیم، نگاه کردیم و آتش گرفتیم :)


پاسخ:
خب ما هم از نگاه نکردن بلا ها کشیدیم اگر عبرت بگیریم:)
عالی مثل همیشه ًً،البته احساس  عتیمق تر نسبت به شعر قبلی تون داشته چون بیشتر حول عشق می چرخید و قبلی کمی با احتیاط حرف زدید. موفق باشید.
پاسخ:
ممنون از حضور صمیمی و نظرات خوب شما:)
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۵ سام نجفی نیا
عین همیشه عالی
پاسخ:
ممنون از همراهی همیشگیت :)
جانا سخن از زبان ما میگویی !
پاسخ:
:) سخن عشق از هر که رسد نکوست
چه زیبا سرودی !! :)
پاسخ:
ممنون زیبا خوندید:)
خیلی خوبه
پاسخ:
ممنون از لطفتون:)
خعلی عالی


پاسخ:
ممنون از محبت شما:)
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۴ علیـ ــر ضــا
بد نبود. 
پاسخ:
ممنون!
روووییییااااا 
من کتاب موخوام :-( :-( :-(  
 عالی بود پرفکت
پاسخ:
قولشو بهت دادم که خخخخ
بزار تازه شروع کردم 
برات حتما یه کتاب اختصاصى میفرستم مطمین
🌹🌹🌹🌹
رویا خانم !

خب شما که اینقدر زیبا می سرایی
خب یه کتاب بنویس بده یه ناشر چاپ کنه !
این همه استعداد...چی می شد منم استعداد تو رو داشتم.

موفق و خوشبخت باشی ، باشه که شعر های زیبای دیگر تو رو در همین وبلاگ بخونیم.
پاسخ:
ممنون شما لطف دارى هنوز راه زیادى دارم تازه اولاشم
فرصت پیش بیاد خدا بخواد کتاب هم درست میشه 
باز هم از این همه محبت ممنون
کلامی زمهرت نشان از محبت

نگویی به من تا برایت بمیرم

این دوبیت ازشعرخیلی عشقه:)
پاسخ:
ممنون علی آقا:)
اگه اجازه بدید یه انتقاداتی بکنم 
بیکاریه دیگه:
1.بیت پنجم را راحت نمیشه خوند
2.تو مصرع  بلایی کشیدم چو عبرت بگیرم  معنی "چو" چیه؟
3.شعر طرح کلی اش چیه؟

ولی بیت هاتون تک تک خیلی عالیند


پاسخ:
١.چطور بیت ها همه در یک وزنند پس باید بشه خوند
٢.چو رو به که تبدیل کردم ولى کلا اونجا باید تا باشه بنا به محدودیت وزنه
٣.طرح کلى از ما اصرار و از یار انکار:)
خوشحالم انقدر اهمیت میدید که اینطور دقیق اشکال بگیرید 
به قولى من از کسانى با من موافقند هیچ یاد نمى گیرم
ممنون از حضور پررنگتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی