راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

به دنبال خدا مى گردم...

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

بغضى دارم در گلو 

آشنایى نمى بینم 

تا برایش از آن بگویم

و ناگاه بشکند 

و این بیابان تر شود 

اینجا هنوز بیابان است 

و من تنها در سراب اشک هایم 

به دنبال خدا مى گردم ...

صدایى نمى شنوم 

جز پیچش بادهاى سوزان 

در میان خارهاى غم 

که مجروح کرده اند قلب بى پناهم را 

جسمم بى حس است 

تمام جانم از جانم رفته است 

خیره نشسته ام

مات و آرام و بى تلاطم 

تا اینکه 

خدا به دنبال من بگردد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴
رویا رویایى

نظرات  (۶)

گاهی وقتا خسته ای 
میخای اون بیاد سمتت دیگ نمیتونی بری جلو
زیباست خواهری من 🤗💜
پاسخ:
اوهوووم خیلى خسته ام دیگه از جام جنب نمى خورم تا خدا بیاد منو پیدا کنه 
من گم شدم همچون کودکى که مادرش را در شلوغى بازار گم مى کند ... 
زیبا
پاسخ:
ممنون
۱۴ آذر ۹۶ ، ۲۲:۵۰ آقای سر به هوا(o_0)
یه مدته ذهنم خالی شده 
حرفی ندارم بزنم!
پاسخ:
فداى سرتون حرف نزنید 
منم که مى بینید حرف مى زنم دلم پره 
وگرنه ذهنم خالیه!!
به به
عالی بود
احسنت واقعا
بسی لذت بردیم
پاسخ:
ممنون شما لطف دارین!!
باید خودت خودتو انتخاب کنی 
پاسخ:
خودم خودم رو انتخاب کنم 🤔🤔🤔 !!!
منظورم پیدا بود نمیدونم چی شد اینو نوشتم
پاسخ:
اشکال نداره متوجه شدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی