راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تقدیر ابری

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

بسی دیدم جفا از هر کسی بر دل که حیرانم

آرامم را گرفتی قایقی من غرق طوفانم


درونم را نزن آتش که دودش را نمی بینی

 چو من در جمع خندانم که در مجموع گریانم


طلوعم را رها کن تا سحر را باز گردانم

که دل هم تنگ می باشد غروبی بند زندانم


مرا ابری بکش تقدیر من خورشید را هرگز

زمانی می روم، روزی آمدم، هر بار بارانم


ز بیرونم نمی یابی که من از زخم تهمت ها

 چو غاری در دلم دارم که در هر روز پنهانم


کسی چشمش به راهم نیست تا یک کلبه ای باشد

نه کنعانی دگر باشد نه من یوسف به دورانم


درختم، یک تبر بردار با آن ریشه ها برکن

رهایم کن تو با مرگم خودم افسوس نتوانم


 به فردا ها امیدی نیست فانوسی نمی بینم

که من دیروز آبادی اما من امروز ویرانم


 حکایت ها تو را گویم که من کابوس ها دیدم

شگفتا من به رویا ها بدوزم باز چشمانم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
رویا رویایى

نظرات  (۱۳)

قشنگ ولی پر از حس لج بازی :)
پاسخ:
چه کنم دگر با خود لج کنم بهتر که با دیگری
خودخوری عجیبی در این شعر وجود دارد . 

زیبا و دقیق احساس خودتان یا دیگری یا.... بیان می کنید. عالی مثل همیشه.موفق و پیروز و دلشاد باشید.
پاسخ:
دیگه دیگه ...
ممنون از توجهتون که دقیق میخوانید مرا
به جرئت میتونم بگم اگر کتاب شعر بدی بیرون اولین کسی هستم که میخرم و ازت امضا میگرم
قلمت به دلم میشینه.. عالی بود
پاسخ:
ممنون عزیزم راهشو بلد نیستم که کتاب منتشر کنم
ولی اگر قابل بدونی حاضرم برای تو کتاب اختصاصی بنویسم 
و در صفحه اول تقدیمت کنم
وواااییییییی راست میگی ❤❤❤❤❤
موخوام :(  من استعداد ندارم تو شهر گفتن ولی عاشق شعرم :))

امیدوارم روزی برسه که کتاب بدی بیرون
پاسخ:
راست راست میگم چرا که نه
مرسی از تو
از اینکه هستی و امید و دلگرمی این دلی
like:)
پاسخ:
ممنون:)
جالب و زیبا بود

به امید شعر های بعدی

پاسخ:
ممنون زیبا خوندید
چشم اگر عمری باشد
عالی عالی خوب خوب
پاسخ:
ممنون از همراهیتون و این که وقت گذاشتید و من را خواندید:)
خیلی زیبا و عالی بود:)
موفق باشی:)
پاسخ:
ممنون لطف دارین
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۲ علیـ ــر ضــا
همیشه زیبا بود چون نگاه ما سبزه 😂😂😂
پاسخ:
😂😂😂با اینکه متوجه نشدم چى همیشه زیبا بود
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۹ سام نجفی نیا
کم کم باید به فکر کتاب باشی
پاسخ:
شوما لطف دارى اما حیف ...
رازها بسیارند و نگفته رازها بسیارتر
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۹ فرناز فرزان
سلام
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور گرمتون
خیلی زیبا بود.
پاسخ:
ممنون:)
درودسپاس ازحضورتون زیبابینیدوبتون عالیه موفق باشیداگرتلگرام هستیدعضوکانالم بشیدسپاااس sevda13400@
پاسخ:
سلام ممنون چشم حتما:) شما هم عضو کانال ما بشید لطفاhttps://t.me/joinchat/AAAAAEJd4YkdZgIplIvaAg

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی