راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تنها با این صدا و این شعر که آرومم...

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ

 

قایقی خواهم ساخت

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۱)

شعرش خیلی قشنگه ها ولی نمیدونم چرا نمیتونم اینجور اهنگا یا صداهارو گوش بدم :/
پاسخ:
منم نمى دونم :(
حتما یه رازه
تو کار خدا دخالت نکنیم بهتره
پاسخ:
خخخخخخخ 
چشم دخالت نمى کنیم:)
۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۵ سپهر صادقی
قایقی چوبی خواهم ساخت :)
چرا پستاتون انقد زیبا هستن؟
پاسخ:
:)
این نگاه شماست که خیلى زیباست و لطفتون به من زیاد
خواهری چرا بی قراری ؟
پاسخ:
به دلایل همیشگى ...
آرامشی، بزرگ رو از خدا برای تک تک تیک تاک های ثانیه های ساعات زندگیت
آرزومندم:))
من، از اینها بدم نمیاد ولی اونا که درباره مرگن دوسشون دارم:)
پاسخ:
ممنون!!:)
دیووونه ام، من میخوام کمی ادم تر زندگی کنم
یه فایل صوتیه، که میگه آدمو بعد از مرگ چیکارش
میکنن ومن از اول تا آخرش میترسم:))
تو هم گوش بده:))
پاسخ:
خب چیه اسمش؟؟
سیاحت قبر:)
 http://s1.picofile.com/d/6989488928/9374f479-b1b3-49a0-bd42-144978750206/Desktop.zip
پاسخ:
ممنون گوش مى دم :) ولى فکر کنم حالم از اینم داغونتر بشه
بله، حالا گوش بده، خیلی دل ادمو صاف میکنه:))
پاسخ:
چشم حتما ممنون :)
قشنگه
پاسخ:
ممنون ...
سیاحت قبر!!!! 
گوش نده آقاااا اینا چیه معرفی مبکنین 
گوش ندین
پاسخ:
خخخخ بالاخره گوش کنم یا نکنم؟؟://
واییییی عاشق سهراب سپهریممممممم 
♥♥♥♥
مرسی از اینکه اینو گذاشتی رویاییممممم
پاسخ:
خواهش میشه بهار جون 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی