راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تو ...

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ب.ظ

بهارى که تو در آن نباشى...

بهار نیست ...

پاییزیست که رنگ عوض کرده مثلِ تو 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

بسیار زیباااا
پاسخ:
تشکر:)
مثل تو...
بازم مثل همیشه
پاسخ:
ممنونم؛)
بهارِ من بُوَد آن گَه
که یار می‌آید...
پاسخ:
زیباست 
ممنونم:))
سلام.
عیدت مبارک:)
بهاری که تو در آن نباشی بهار نیست، زمستونه والا:))
پاسخ:
سلام 
مرسى :) سال نوتون مبارک 
بله زمستونه یخبندونه کیه که قدر بدونه خخخخ شعر شد 
به قول آقا وحید که نیست 
دلتون شاد و خوش
سلام عیدتون مبارک
سایه پاییز همیشه مستدام .
عالی بود مثه همیشه .
خبریه بسلامتی
پاسخ:
سلام ممنون به همچنین
-
ممنون
خیر 
۰۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۱۷ محمد روشنیان
زیبا
سال نو مبارک
پاسخ:
تشکر 
عید شما هم مبارک:)
سلام :)

چرا من این جمله رو تا حالا نخونده بودم ؟

خیلی قشنگ بود / درود بر رویا بانو

عیدتونم مبارک
پاسخ:
سلام :)
چون من تازه نوشتمش از میانِ ذهن مشوش خودم :)
ممنونم
عید شما هم صدها بار مبارک باشه
لایک
پیش از آنکه
کسی را دوست داشته باشی
خودت را دوست داشته باش!
تا همچنان باشی
در لحظه هایی که کسی برای تو نیست.

سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی و دنبالم کنی 
وبت عالیه...
پاسخ:
زیبا نوشتین:)
خوش اومدین
چشم با کمال میل :)
همینطوره.
آفرین بر شما
پاسخ:
تشکر از لطف شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی