راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

توبه شکستم...

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

آهنگ فوق العاده زیبا از شهرام شکوهی

تقدیم شما که با دلگرمیتون من رو شرمنده می کنید

و تک تک تون انگیزه ای هستید برای فردای بهتر من

**همتون برای من عزیز هستید**

ممنون که هستید

آهنگ توبه شکستم از شهرام شکوهی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
رویا رویایى

نظرات  (۷)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۳ آقای سر به هوا
صداش یجوریه
انگار کیفیت کمه

به هر حال قشنگه
پاسخ:
الان کیفیت بالاترشو میذارم ممنون که گفتید
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۵ سام نجفی نیا
مرسی رویا
پاسخ:
خواهش میکنم:)
همه آثار شهرام شکوهی عالی هستند.
ممنون از رویاخانوم که زحمت انتشارشو کشیدن.
پاسخ:
بله همشون عالی هستن :)
سپاس.
پاسخ:
خواهش می کنم:)
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۴ علیـ ــر ضــا
ممنون بانوک
پاسخ:
خواهش می کنم:)
ممنون رویا بسیار زیبا بود :)
پاسخ:
خواهش میکنم قابل قلب مهربونتو نداشت:)
عالیه عزیزم 
حسابی کیف کردم :) 
پاسخ:
ممنون
خوشحالم که اینطور بوده🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی