راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تو که حساسی منم احساسی

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ


خیلی وقت بود جای آهنگ خالی بود

تقدیم به همه ی دوستای گل وبلاگی

راستی به گروه دوستان وبلاگ نویس در لینک زیر بپوندید

**لینک**


آهنگ تو که حساسی رضا صادقی و بابک جهانبخش

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
رویا رویایى

نظرات  (۹)

آرامش بخش بود!!! گوش دادما!!!!!!!!!!!! تا انتها!!!سپاس!!!
پاسخ:
خخخخخ آقا وحید مگه من گفتم گوش ندادید خخخخخخخخخ خوشحالم آرامش بخش بوده:)))))
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۵ علیرضا امیدیان نسب
زیبا بود
پاسخ:
مرسى😉😉
:)
پاسخ:
ممنون که هستى:)
گوش داده بودمش ... عالی
پاسخ:
چه خوب:))))
چ اهنگ قشنگی گوش نداده بودم 
مررررسی رویاجونم
پاسخ:
خواهش مى کنم نفس جونم:)))
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۳ مخلوق خلاق
عالی بود عالی
پاسخ:
اره خیلى خوبه:)
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۶ علیـ ــر ضــا
زیباست 
پاسخ:
ممنون ازت :)
خیلیم خوب:)
مرسیییی
پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده:)
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۱ فرناز فرزان
آهنگ احساسی و قشنگی بود
ممنون رویا جان
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومده!!:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی