راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

حدیث دل ....

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

گاهی یک آهنگ قدیمی انقدر حال آدم رو خوب می کنه
 که صد تا آهنگ جدید این کار رو با دل نمی کنه

یه آهنگ قدیمی که دلمو تازه می کنه هر چی بخوام بگم رو می گه

**امیدوارم حال دلتون رو خوب کنه**

بگو کجایی؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۵)

۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۰ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
ممنون:)
عالی
پاسخ:
ممنون:)
آسمانی بود ،زمینی نبود !
پاسخ:
هر چی بود خوب بود دل ما هم بین زمین و اسمونه
یه چشممون به آسمونه یه چشمون به زمین 
کلا این وسطاییم:)
شما را به یک چالش هیجان انگیز دعوت میکنم...

کافیست به وب بنده تشریف بیارید و در یک چالش پر هیجان شرکت کنید.
پاسخ:
چشم
لایک
پاسخ:
ممنون از لطفتون:)
اهنگش عالی بود:)
دمت گرم:)
پاسخ:
خواهش میشه:) قابل نداشت:)
لایک ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۹ ( ک) شباهنگ
 منو به سالهای جوانی برد...
 حیف دیگر چنین زمان های با صفایی 
 دیگر برنمبگردد
پاسخ:
بله زمان یکی از چیزهایی که نمیشه برگردوند...:(
خیلی عالی بود.

این از اون آهنگ هایی که ارزش شنیدن رو داره
پاسخ:
آره چه جورم :)
مرسی 
خیلی زیبا و شنیدنی بود 
پاسخ:
خواهش میکنم :)
به به این حسن انتخاب ممنون از زحمتتون...
پاسخ:
خواهش میکنم کاری نکردم که:)
نای نای نای
اگرتوراجویم
جبیب دل گویم
بگوکجایی
کجاییییییییییییییییییی
پاسخ:
نمیدونم کجاستتتتتتتت:)
چه چسبید این آهنگ......
باهاش یه حس خاص پیدا میکنم :)
پاسخ:
خوشحالم که این طور بوده:)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۴۸ علیـ ــر ضــا
خیلی کلاسیک 😂 تازه بگوشم مشرف فرما شد 😐😐😐
آره منتها با ذائقه ما جور نشد 
ولی انگاری بجای شنفتمش زنده شد خاطراتی 
پاسخ:
:)
به به
چی بگم
فقط به به
آره
به به!!
پاسخ:
واقعا به به :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی