راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

حرف های خصوصی

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ

 تمام حرف های خصوصی که نمی توانم به کسی بگویم  را اینجا می نویسم
حرف های خصوصی تر هم هست که حتی نمی توانم اینجا هم بنویسم
 آن حرف ها را با بغض به صندوقچه قلبم می ریزم
 ولی بالاخره قلب هم پر می شود ..
وقتی پر شد ...
حرف های بغض دار...  اشک می شوند و می ریزند روی گونه هایم
و این چرخه ادامه دارد...
 چقدر سخت است که کسی را نداشته باشی که رخ  در رخ حرف دلت را بزنی
و چقدر می تواندلذت بخش باشد  که در گوشش پچ پچ کنی 
  و او نیز دلی جواب حرف دلت را بدهد!!!
ولی خیلی خوب است که حداقل کسی نمی تواند اینجا را از من بگیرد 
ممنون که هستید و مرا می خوانید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
رویا رویایى

نظرات  (۲)

خیلی حرفاتون به دلم می شینه موفق باشید
پاسخ:
خوشحالم که اینطور هست ... ممنون
عالی بود دست به قلمتون فوق العادس
پاسخ:
شما لطف دارین به من !!! ممنون!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی