راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

خوش آمدی ساقی بیا افسوس پر پیمانه شد

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ق.ظ

تا آمدم مجنون شوم لیلی که خود افسانه شد

 دیوانگى شد زندگى، آخر که را دیوانه شد


یک بار من کردم نظر با چشمِ دل نی چشم سر

تکرار کردم تا سحر، دل هم تماشاخانه شد


دیدم چو چشمت ناگهان نرگس شکوفا شد ز آن

مستی بچرخاند مرا جانم همی مستانه شد


در روز دیدارت که من، اشکی ز شوقت داشتم

لبخند بر لب مى زدم مجلس بسی شاهانه شد


محتاجِ چشمانت شدم شاه از گدایى من شدم

اشکم بریزد با وفا باقی همه ویرانه شد


آشفته گیسو می وزد اقبال من بر آینه 

بی تاب شد طوفان ز آن دیوانگی جانانه شد


موجش که بر ساحل رسد دریا به پایان می رسد

دل غرق آرامش شود جانم همه شکرانه شد


سازم چو کاخى در دلت در کنج تنها ساحلت

ناگه تو رفتى بى خبر کاخم به دل غم خانه شد

  

غصه به جانم ریشه کن، ای شمع اکنون گریه کن

ای یار آتش زن مرا جانم تو را پروانه شد


 روزی تو می آیی که من دیگر نه جان دارم نه تن

خوش آمدی ساقی بیا افسوس پر پیمانه شد


دل با دلت شد آشنا با عقل مدهوشت شدم 

یادم نیامد هیچ کس رویا شبی بیگانه شد

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۶)

عالی بود رویا جون 
شعرات حس میده به آدم واقعا !
پاسخ:
ممنون حسنا جونم که همیشه  همراه منى:)
خوشحالم که حسمو منتقل کردم:)
درود بانو .. 
غزل پراز احساس و لطیفی است ..
یکبار من کردم نظر با چشم دل نی چشم سر
تکرار کردم تا سحر دل هم تماشاخانه شد ..
بسیار زیبا بود این بیت ..
پاسخ:
ممنون از حضور پر مهرتون و از اینکه بر شعر من حقیر توجه مى کنید
حضور شما امید بخش دل من هست سایه تون مستدام باشد 
نظر لطف شماست
شعراتون خیلی استوار و جون دار و پر مایه شده!!کاملا زیبایی و آهنگ شعراتون عالی بوه عالی تر میشه !!!فکر کنم خودتون هم متوجه شدید!!عالی بود !!!سپاس!!!
پاسخ:
مرسى از لطفتون سعیم بر اینه که بهتر بشه خودمم حساس تر شدم نسبت به آنچه که مى نویسم 
البته راه بسیار است ما اول راهیم:)
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۵۱ علیـ ــر ضــا
شعرهات خیلی خععععیلی پرشوره و آدم لذت می‌بره هرباره از خوندن 
ایول بتو بانوک رویا 
😍😍😍😍 
ننه
پاسخ:
مرسى از لطفت و حضور گرمت:)
😊😊😊😊
ننه😂😂😂
زیبا و عالی بود:)
موفق باشید:)
پاسخ:
مرسى داداشى گلم ممنون که وب رو مى خونى:)
عاااااااااالی مثا همیشه
پاسخ:
مرسى نفس عزیز از توجهت و لطفت بى نهایتت:)
پرفکت رویای عزیزم :)
پاسخ:
مرسى عزیزترینم 
لطف دارى به من:))
big like :))
پاسخ:
ممنونم از حضور گرمتون:)))
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۴ یــاسـᓄـךּ ●‿●
خیلی خوب بود :)
پاسخ:
ممنون لطف داری به من :)
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۷ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالین شعرات مرحبا👌👌👌👌👋👋👋👋
پاسخ:
ممنون از لطفت:)
زیبا بود
پاسخ:
مرسی آقا علیرضا :)
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۰ آقای سر به هوا(o_0)
 به قول دوستان جا داره کف کنیم:)
پاسخ:
خخخخخخ شما کف کنید مزاحم نمى شم :)
به جز بیت اول و آخر که نا مفهوم بود بقیه عالی بودن
پاسخ:
مرسى از حضورتون!
خیلی عالی 
ان شاالله همینطوری عالی تر بشید
:)
زیبا بود
موفق باشید
پاسخ:
مرسى ممنون 
انشاالله 
ممنون از حضور گرمتون:)
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۷ سام نجفی نیا
مثل همیشه بی نظیر بود
پاسخ:
مرسى از لطف همیشگیت :)
۰۴ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۳ ♕αяαмεsн♕ ...
اجی رویا اقعا خودت مینویسی..... بابا ایول داری......... 
پاسخ:
ریا نباشه بله:)))
مرسى ممنون
لطف دارى به من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی