راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دخت رویا

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**


نمی دانی دلی دادم تو را با دل بمانی کاش

اگر عاشق شدم هرگز نگفتم خود بدانی کاش


 تو مختاری نمانی من که جایی را ندارم یار

صبوری پیشه کردم تا فرستی یک نشانی کاش


سکوتم را بگیر از من که سر تا پای فریادم

صدایت را به من بسپار تا باشم فغانی کاش


نگاهت سبز دریایی که گم شد در بهاری سبز

نیابم بی تو دل، بیهوده در زردی خزانی کاش


 نهادم عشق را در زیر خاکستر که دل سوزد

هویدا من کنم روزی که این آتش نهانی کاش


رها کردم دلم تازید زو شوری به پا می شد

 ز دستم تا به یغما رفت می بستم عنانی کاش


 نمی گویم که برگردی بمانی مهربان باشی

به بی مهری بمان یک دم دلم از خود برانی کاش


نمی خوابی چرا عشقم خیالم هم نمی خوابد

نسیمی کو که پلکت باز بر بندد زمانی کاش


به دل گو جز تو مَردی را نمی خواهم نیاید باز

که دل تنها تو را دادم بمیرد با کمانی کاش


نفس جانا ندارم شعر می گویم شبی یک بار

نشانم را که داری دخت رویا را بخوانی کاش

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
رویا رویایى

نظرات  (۸)

زنده باشید.
پاسخ:
سلامت باشید
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۵ رامین رزاقی
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۶ سام نجفی نیا

به هرکسی که می رسی ، می گوید :

آدم فقط یکبار عاشق می شود ..

دروغ است …

تو باور نکن …
مثلاً خود من ، هرروز ، دوباره ، عاشقت می شوم …


#ناشناس




پاسخ:
:) درستش اینه که آدم یک بار عاشق نمیشه آدم عاشق یک نفر هزاران بار میشه
خیلی قشنگ بود رویا جان واقعا کیف کردم
پاسخ:
ممنون از همراهی و لطفت و نگاه مهربون و دل گرمت:)
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۹ علیـ ــر ضــا
خوب بود ✔🌼
پاسخ:
ممنون از توجهتون!
مثل همیشه
پاسخ:
:)
زیبا بود :)
پاسخ:
ممنون زیبا خوندین:)
این واقعا خوب بود :)))

پاسخ:
ممنون از دلگرمى شما دوستان هست قطعا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی