راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

در سوگ نشسته مهرگان

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دیدم تو را من ناگهان شوریده دل پژمرده جان

رویم چو برگى در خزان از غم شده زردى عیان


دیدى تو خود رخساره را حاشا مکن آن لحظه را

ای کاش دانى چاره را سرخى ببخش از لب به آن


افتان و خیزان مى روم من مست و بى جان مى روم

افتان و لرزان مى شود پیرى که دیده صد خزان


این سوی و آن سو مى روم با باد هر سو مى روم

از کوى خود گم مى شوم تا یابم از کویت نشان


شد گر چه گل ریزان من با عشق بالا مى روم

من پاى کوبان مى روم در راه عشقت جان فشان


عشقت زده آتش به جان آشفته شد دل هم ز آن

مى چرخم از توفان آن مى افتم از پا ناتوان


از بس که بى مهرى به من باران گرفته چشم من

ابرى شده خورشید هم در سوگ رفته مهرگان


گاهى نشینم خاک را گه مى روم افلاک را

برگى که باشد در خزان آخر ندارد آشیان


دانم که باد آورده را هم باد با خود مى برد

عطرى که آمد سوى من با باد شد سویت روان


از عشق مجنون مى شوم در خاک مدفون مى شوم

از یاد لیلى مى روم دیگر نبینم آسمان


دیدم به رویا من شبى پاییز را سبزى دهى

تعبیر رویایم تویى یک شب بیا نزدم بمان


گفتم تو را من پیش تر در خاک مدفون مى شوم

با ریشه پیوندم بزن احیا مرا کن دل ستان

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

احسنت خانم رویا!!واقعا آفرین!!!!! 

سپاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنون از لطف شما !!
زیبا و عاشقانه بود:)
پاسخ:
مرسی از لطفت و حضور گرمت:)
عالی بود .. استفاده کردم!
پاسخ:
ممنون از لطفتون:) خوشحال شدم
خیلی عالی بود واقعا
پاسخ:
ممنون از لطف و همراهیتون!!!
فرصت نکردم که بخونم اما مطمئنم که شعر خوبیه
موفق باشی
پاسخ:
باشه راحت باشین:)
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۲۰ آقای سر به هوا(o_0)
نصف اولش فهمیدم...
پاسخ:
جاى شکرش باقیه هر جا رو متوجه نشدین بپرسین 
شاید بتونم کمک کنم
فقط فوق العاده ...
پاسخ:
مرسى حسنا جونم:)
بی نظییییییییییییییییییییییر
پاسخ:
مرسى نفس عزیزم:)
 بسیار زیبا و دلنشین بود بانو ..
پاسخ:
بسیار ممنونم و مفتخرم از حضور شما!!!
عالیییییییییی مثل همیشه :)
لایک
پاسخ:
مرسى از حضور گرمت:)
سلام
بسیار عالی
میشه درخواست کنم یه مطلب درباره اهمیت شعر در زندگی بگذارید؟
یا پاسخ این سؤال را به من اعلام کنید؟
پاسخ:
سلام
ممنون از همراهیتون
بله میشه حتما
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۷ علیـ ــر ضــا
خیلی خععععیلی خوب می‌نویسی 
حسرت به دلم مونده 😔 
احسنت به قلمت 🙂 
مثه همیشه جای کلمه برای بیان خلق چنین زیبایی نیافتم 
پاسخ:
شرمندم نکن 
لطف دارى 
حضورت دلگرمى با صفایی و پر از صمیمت😊
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۵ ♕αяαмεsн♕ ...
واقعا.عاااااااااااااااااااالیه ........اجی کارت بیسته
پاسخ:
مرسى اجى گلم از این که هستى!
قلمتان پایدار بسیار زیبا نوشتید...
پاسخ:
ممنون از توجه و لطفتون پاینده باشید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی