راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دل که راضی به رضایت خدا تا تو رضایی

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ
تو همانی که دلم پیش تو آرام بگیرد
نفسم تازه شود درد دل اتمام بگیرد

همه حاجات که شد کنج دلم بی سر و سامان
چو پناهی ز رضا دید سرانجام بگیرد

من که با بغض زدم مهر سکوتی به لبانم
در کنارت باز اشک آید و مادام بگیرد

اندر آن شور و هیاهو که در آن صحن و سرا هست
کفر را چاره چه باشد مگر اسلام بگیرد

تو مرا ضامن و شافی تو مرا باز دعا کن
چه نیازی به دلم هست که احرام بگیرد

به خدا گفتم اگر قسمت من باز تو باشی
شوق دیدار تو غم را ز رخ ایام بگیرد

چشم من تا به حرمِ پاک تو افتاد گریست
چو دلم باز شکست و اشک همگام بگیرد

چو مرا درد نهانی به دلم هست همیشه
تو شفا بخش مرا تا که التیام بگیرد

اگرم راز دلم را گله کردم به تو گفتم 
حاجتش را که دلم باز به هنگام بگیرد

دل که راضی به رضایت خدا تا تو رضایی
شد و هر شب به دعایی کمک از امام بگیرد

تقدیم با عشقی خالصانه به امام خوبی ها با تمام کاستی ها باشد که مقبول افتد.
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
رویا رویایى

نظرات  (۱۳)

زیبا و آرامش بخش!تلاشتون تحسین برانگیزه! موفق باشید سرکار خانم. 
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
عالی
یا علی
پاسخ:
ممنون
علی یارتون!
بسیار زببا
پاسخ:
ممنون از حضورت!
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۴ علیـ ــر ضــا
بسیار زیبا 😍😍🌷🌷
پاسخ:
ممنون که هستی!
الان که تعداد ابیات رو شمردم ده تا بود
پس شما ده تا خونه و قصر تو بهشت دارین!

آخه روایت داریم هر که در ستایش ائمه معصوم شعر بسراید به ازای هر بیت یه قصر در بهشت واسش ساخته میشه

خوش ب حالتون....
پاسخ:
واقعا نمیدونستم من که بدون چشم داشت این کارو کردم 
خیلی خوشحالم کردید 
واقعا امید بخش بود کاش بیشتر می گفتم پس ...
مرس از این انرژی مثبت که بهم دادین
به به عالی بود و خوندنی
پاسخ:
ممنون از حس قشنگت:)
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۶ آقای سر به هوا
کفر را چاره چه باشد مگر اسلام بگیرد


این قسمتش قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از همراهیتون
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۹ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون از حضور صمیمیتون:)
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۸ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
زیبا ودلنشین++

عیدتون مبارک
زیارت روزیتون
پاسخ:
ممنون از لطفتون 
به همچنین شما:)
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۳ فرناز فرزان
خیلی قشنگ بود رویا جان

پاسخ:
ممنون فرناز عزیز از حضور گرمت:)
خیلی زیبا...
پاسخ:
ممنون از لطف سرشارتون:)
خیییلی قشنگ مثل همیشه رویا جونم
پاسخ:
مرسى نفس عزیزم:)
زیبا بود 
پاسخ:
ممنون شما لطف دارین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی