راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دوستم دارد؟دوستم ندارد؟

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ
من گلِ عشق را هر روز پرَ پرَ می کردم 
تا به دوست داشتن تو برسم
و هر بار که گلبرگی را 
از شاخه ی آن جدا می کردم
 از خود می پرسیدم
دوستم دارد؟
دوستم ندارد؟
گاهی با خود می اندیشم 
چون که گلبرگ را از شاخه جدا می کنم
آهی می کشد و من را نفرین می کند
برای همین هر بار می رسم به "دوستم ندارد"
کسی نمی دانست 
گلِ عشق باید چند گلبرگِ دیگر داشت 
تا می رسیدم به "دوستم دارد"
کاش بودی
کاش بودی و سرت را روی دامانِ من می گذاشتی
 و باز هم گل هایِ عشق را روی آن می کاشتی
آخر چیزی به پاییز دامانم نمانده است
گل ها دیگر عطر گذشته را ندارند
همه را خودم پرَ پرَ کردم
خاطره ها کم رنگ شده اند
تو آن ها را از قلبم پاک کردی
کاش بودی تا برایت ترانه می خواندم
برایم ترانه می خواندی
پرنده های دامانم دیگر ترانه نمی خوانند
تنها چیزی که دارم و دوستش دارم
رویای داشتنِ توست
اگر امشب هم نیایی 
رویا می میرد
رویا که بمیرد 
دامانش چه گل عشق داشته باشد
چه نداشته باشد
فرقی ندارد
پوسیده خواهد شد



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

 خیییییییییلی خیییییلی قشنگ بود رویا 
پاسخ:
ممنونم نفس عزیز 
خیلی به من لطف داری
عااااالی بوووووود....
پاسخ:
ممنون حسنا عزیز:)
روزی چند تا شعر می گید؟؟؟ واقعا آفرین داره!!!
پاسخ:
نمیدونم هر وقت خودش بیاد به ذهنم مى نویسم!مرسى خیلى لطف دارین!
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۴ علیرضا امیدیان نسب
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنون از همراهى ویژتون!
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۹ آقای سر به هوا(o_0)
اشاره به گلبرگ جالب بود


پشتکارتون عالیه
پاسخ:
ممنون خیلى لطف دارین
سعى مى کنم که باشه
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۸ ♕αяαмεsн♕ ...
بی نظیر بود....
پاسخ:
ممنون از لطفى که دارین و حضورتون در محفل من
گلِ عشق باید چند گلبرگِ دیگر داشت 
تا می رسیدم به "دوستم دارد"


خیلی عالیه
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون از لطف بی دریغتون به اینجانب حقیر
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۰ سام نجفی نیا
عالی بود
پاسخ:
ممنون از توجهتون!
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۹ خانوم ربات
رویا جون خیلی دوست داشتم 
پاسخ:
ممنون از همراهیت مهربون:)
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۶ فرناز فرزان
عالی بود
پاسخ:
ممنون از حضور مهربونت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی