راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دیدار یوسف

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ق.ظ

من آماده بودم که عیبت بگویم

تو گل تر ز آنى که خارت بجویم


چو خواهم که رویت ببینم نگارا

از آن رو که ماهى به شب ره بپویم


سیاهى چشمت به شب هم نماند

که شب هم ز آن رنگ بازد چو مویم


ز هجرت نمانده غبارى به چشمم

به اشکم غبارى ز دل هم بشویم


دعا کن که روزى، اشک شوق ریزم

در آن روز، وصالت شود آب رویم


بسى چاه گشتم که یوسف ببینم

به یادم نیامد که خالى سبویم


نبودى و غم ها به جانم نشیند

چو آیى به پا خیزد از خلق و خویم


به هر جا که رفتم دگر خود ندیدم

که آن آینه دق شده رو به رویم


تو بودى که هر شب به یادش بخوابم

همانى که خواهم بیاید به کویم


امیدى به دیدار یوسف ندارم

به چشمان کورم که عطرش ببویم



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
رویا رویایى

نظرات  (۹)

عالی بود و با حس ..
پاسخ:
مرسى از حس قشنگت!
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۱۸ علیـ ــر ضــا
بسیار با حس 
خیلی خععععیلی عالی بود بانوک 🙂
پاسخ:
مرسى از حضور گرمت!
خیلی زیبا و غمناک
انگار زلخیا این شعر رو سروده !
ممنون بابت شعر
پاسخ:
ممنون از لطف سرشارتون به من!
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۱ فرناز فرزان
بسیار عالی :)
پاسخ:
ممنون فرناز عزیز:))
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۵ سام نجفی نیا
مثل همیشه رویا 
عالی و پر از احساس
پاسخ:
ممنون که هستى و به من لطف دارى
لایک سر کار خانم !!! لایک!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنون از محبتتون!
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۹ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود 
پاسخ:
ممنون از همراهیتون!
خیلییی عالیییییی:)
پاسخ:
خیلى لطف دارین!
عاااالی رویا جونم
پاسخ:
مرسى نفس عزیز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی