راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

سورپرایز ^_^ فردا ٢٢ بهمن تولدمه

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

زندگى باده ى نوشیده ى ماست

گر ز این باده غمى هست رواست

ما ز اندیشه ى دنیا برویم

ور نه این باده و میخانه بجاست

مست و هوشیار به یک حد بزند

روزگارى که پر از راى خطاست

این جهان همچو قفس تنگ ولى

دل به زندان غمش مرغ رهاست

زندگى لحظه ى عاشق شدن است

زندگى لحظه ى لبخند خداست

عطر احساس شقایق به دلت

هدیه اى خوش ز نفس هاى صباست

زندگى قاصدکى در گذر است

گاه تنها خبرش رنج و بلاست 

گاه بر دل خبر از عشق دهد

عشق بر خسته دلان همچو دواست

دل به یک  ثانیه در بند تو شد 

عاشقى نبض همین ثانیه هاست

گر چه از من به تو بس فاصله هاست

گر چه این نقطه ز آن نقطه جداست

تا خدا خط بکشد از تو به من

مرغ آمین به سما غرق دعاست

نام: رویا

نام خانوادگى: رویایى

تاریخ تولد : ٢٢ بهمن 

صادره: سرزمین دل

حالا که کسى نیست که روز به دنیا اومدن براش مهم باشه یا بخواد شگفت زده ام کنه گفتم من بیام شما رو سورپرایز(شگفت زده )  کنم :)) 

موافقین ۶ مخالفین ۲ ۹۶/۱۱/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۳)

سلام

حالتان خوب رویا خانم

چه رویایی اپ کردید

خیلی قشنگ بود

تولدتون هم مبارک

راستی استاد شباهنگ هم کتابشو چاپ کرد شاید خبر دارید

به امید روزی که کتاب شما هم چاپ بشه

بهترین ها از ان شما

دلتون شاد
پاسخ:
سلام شما خوبى ؟؟ :)
ممنون چشماتون قشنگ مى بینه
مرسى 😊😊
بله فهمیدم مبارکشون باشه ایشون استاد من هستند من کجا و ایشان کجا
بازم ممنون 
مرسى از آرزوى بهترین ها براى من
😀😀
تبریک خانوم رویا رویایی🎉🎉🎊🎊🎆💋💋
انشاالله سال های زیادی رو با سلامتی و خوشی بگذرونید:)
پاسخ:
ممنون از لطفتون :)😍😍😍
و مرسى از آرزوهاى زیباتون 🌹🌹🌹🌹🌹
ای جانممممم چ روزی
تولدت مباااااااارک رویا جونمممممممممممممم
ایشالا صدساله بشی و هر 22بهمن بهترین اتفاقا واست بیافته
پاسخ:
مرسى نفسم 😊خوشحال شدم دلم برات تنگ بود😍😍😍
مرسى از دعاى خوب و خوشگلت🌹🌹🌹🌹🌹🌹
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۱۱ حصار آسمان
به به مبارک مبارک 😊😊
از دور مبارک 🌹
پاسخ:
مرسى از حصار آسمان مهربان😊😊
از نزدیک که کسى نیست از دور غنیمته 😂
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سلام بر رویا بانو
تبریک بابت روز تولدتون 🌹🌹🌹
شعر دلنشینی بود، بهتون خسته نباشید میگم (لایک)
موفق باشید و موید
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون 😊😊😊
خوشحالم به دلتون نشست ☺️
مرسى به همچنین شما🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
تولد انقالبیتون مبارک
پاسخ:
:)) ممنون بین این همه روز قسمت ما هم امروز بوده 
خیلیم خوب   خیلی جالب میشه تولد ادم یه روز خاص بشه
پاسخ:
جالبیش اینجاست که همه یادشون مى مونه ولى انگار نه انگار خخخخخ 
اره  خخخخ  اشکال نداره غمت نباشه

شما که اسم تولد اوردی یادم افتاد یکی از دوستام امروز تولدش بود بش تبریک گفتم

پاسخ:
غمم نیست عادت دارم :)))
واقعا آفرین به شما که تبریک گفتى الان کلى خوشحال شده ...
اره شاید 

بهترین اتفاق اینه که به یکی تولدشو تبریک بگی خیلی خوبه به نظر من

پاسخ:
آره اصلا حال خودتم خوب میشه :)
من به همه تبریک مى گم ولى همه به من نه :))
اینم قسمت ماست...
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۳۸ آقای سر به هوا(o_0)
اصلا حالا که اینطوری شد فردا همه به خاطر شما میان راهپیمایی!

تولدتون مبارک
پاسخ:
خخخخ حتى اگر یک نفر هم به خاطر من مى رفت راضى بودم :))
ولى همه دلایل خودشون رو دارن
من راهپیمایى نخواستم یه تبریک خشک و خالى هم بسه
مرسى از محبتتون خوشحالم کردین :)
الان 22 شدش  تولدتو مبارک  سال روز زمینی شدنت مبارک
پاسخ:
مرسى مرسى مرسى 😍😍😍 چه خوب که من شما رو دارم اینجا رو دارم 
دوست خوبم ممنون❤️
خواهش میشه   لطف دارید
دوستای مجازی در همین حد بیشتر به درد نمیخورن :(

پاسخ:
همین حد براى من به دنیا ارزش داره:)
ممنون که هستین:)
ای وای من:/ ک دیر متوجه شدم تولدته 

ببخشید عزیزدلم 

تولدت مبارررک مهربوونم 
انشالله همیسه شاد و خوش سلامت باشی 
با آرزوی بهترینها برای توツ 
پاسخ:
اشکالى نداره عزیز دلم :))
مرسى😍😍😍😍
بازم ممنون از آرزوى خوبت😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی