راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شاخه هایم را تبر زدند، ریشه هایم پا برجاست

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ق.ظ
گمان نکنید 
تنها شاخه هایم را تبر زدید
من خانه ى پرنده ى مهاجرى بودم
که آشیانه اش را با عشق ساخته بود
و نشانى آشیانه را به تمام پرندگان داده بود
اگر از سفر باز گردد نشانى از من نیست
خانه ى او را تبر زدید
او گم خواهد شد...
سایه اى بودم که عابرى خسته هر روز
زیر آن مى نشست
سفره اى از غم هایش را باز مى کرد
و من میزبان دردهایش مى شدم
او از فریاد خستگى زخم هایش مى گفت 
و من خسته از سکوت زخم هایم بودم
او از بازدم من دمى تازه مى کرد و مى رفت
امروز که باز گردد سایه اى از من نیست
خلوت دنج او را تبر زدید
کجا سفره اش را باز کند، نفسش را تازه کند؟
او تنها خواهد شد...
من هم بازى نسیم بودم
گاهى از کوچه هاى باغ هاى همسایه مى آمد
با هم مى رقصیدیم
من شاد بودم، او شادتر 
آسمان لبخند مى زد از شادى ما
شادى ما را تبر زدید
این بار که بیاید 
احساسى از من نیست
او غمگین خواهد شد...
من دشمن طوفان بودم 
او هر سال رجز خوانى مى کرد 
با هم مى جنگیدیم
او مى باخت و من مى بردم
این بار که بیاید به او خواهم گفت
شاخه هایم را تبر زدند، ریشه هایم پا برجاست
تا ریشه هست
رویاى جوانه زدن در بیشه هست
رویش دوباره ى امید هست
تا ریشه هست
جاى زخم هاى تیشه هست
طوفان باز هم بیا 
تک درخت به ظاهر خشکیده هست




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۵
رویا رویایى

نظرات  (۶)

پیوستگی این شعر تون خیلی خوب بود ،یعنی همه قسمت ها با هم ارتباط داشت و گسسته نبود !!خیلی عالی بود!!!سپاس.
پاسخ:
ممنون از نظر خوبتون و لطفى که به من دارید امیدى هستین براى این سفر طولانى
همون نظر پست قبل :)
پاسخ:
همون پاسخ پست قبل:)
بابا ایول ترکوندی مغزمو
فوق العاده بود
پاسخ:
خدا نکنه مغزت بترکه:)
ممنون و سپاس فراوان تر از همیشه از اینکه هستى
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۴ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
من موندم اوشون که گفتن همون نظر پست قبل خب به جای این همون نظرو میدادن چه کاریه اخه
این مردم هم با خودشون درگیرن
پاسخ:
ممنون از حضور صمیمتون
خخخخخ اشکال نداره منم فلش بک دادم به پاسخ قبل 

۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۸ علیـ ــر ضــا
چقدر عالی بود 
همیشه بنویس 
پاسخ:
ممنون آقا
چشم حتما تا زندم مى نویسم به شرط اینکه خونده بشه 
همیشه بخون
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۵ فرناز فرزان
بسیار زیبا
پاسخ:
تگاه توست که لایق واژه زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی