راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شاد باشید:) ولی کجا و با کی مهمه

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

**این آهنگ نسبتا شاد رو برای شما گذاشتم که غمگین نباشید**


بزن بریم شمال یاسر محمدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۰
رویا رویایى

نظرات  (۷)

تشکر :)
پاسخ:
خواهش:)
مچکر
پاسخ:
خواهش می کنم:)
خوبه 
مرسی 
پاسخ:
خواهش می کنم:)
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۹ خانوم ربات
:))))

بزن بریم
پاسخ:
بریم خدا بخواد بعد کنکورت:)
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۸ Mr. Beautiful Mind
:دی
پاسخ:
😊
قشنگه
پاسخ:
آره خیلى😊
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۲ علیـ ــر ضــا
من که همیشه عاالیم 😉 
امیدوارم شما هم همین حالو داشته باشید
پاسخ:
بله منم چهار فصلم گاهی هم خزان دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی