راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شیرینی توت کال

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

تو برای دل من ...
همچو یک توت کال نوبر شده از پای درخت، 
شیرینی
تو مثل خنده سرخی که به لب می شیند به دل، 
می شینی
 من برای دل تو ...
همچو مجنون سفر کرده به کوه، فرهادم 
 مبادا که ترک بردارد شیشه عمر، 
لیلی وار دهی بر بادم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
رویا رویایى

نظرات  (۷)

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۴ سام نجفی نیا
با سلام 

تبادل لینک باعث افزایش بازدید و بالا اومدن رنگ وبسایت شما توگوگل میشه 

یه وبلاگ تبادل لینک زدم دوست داشتی باشی بهم خبر بده 

http://tabadollink3.blog.ir/
عالی
پاسخ:
ممنون !
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۹ پارمین آریایی
چه قدررررر زیبا و لطیف 😮😮
خودتون سرودید؟
پاسخ:
ممنون لطف دارین! بله
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۴ پارمین آریایی
وااایی بسیار عالی👏👏👏
پاسخ:
از توجهتون ممنونم!
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۸ پارمین آریایی
با اجازه دنبالتون میکنم
پاسخ:
خیلی هم استقبال میکنم
وایییی اجی رویا عالی بوووود ツ
پاسخ:
لطفت مستدام! همیشه بیا پا به پام!
چشمممم  اجی رویای هنرمندو مهررربووونم‌‌ツ
پاسخ:
چشمان تو را بی بلا گرداند
آنکه شب و روز را می گرداند
 اختصاصی واسه خودت!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی