راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

عاشق دل خسته منم

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ

من عاشقی دل خسته ام دیوانه ای سرگشته ام

محبوب من رفت از برم مجنون لیلی گشته ام


آخر کجا باشد مرا درمان این دیوانگی

لیلی نیامد بهر من دنبال لیلی رفته ام


مرهم تویی همدم تویی درمان دردم هم تویی 

دردم که بی درمان و من از هجر لیلی خسته ام


لیلى تو رازم را مگو رازى که من گفتم تورا

من رازها دارم ولى تنها به لیلى گفته ام


دل را نمی دادم کسی دل هم نگیرم از کسی

دل را که با زنجیر بر زندان لیلی بسته ام


خود را در آغوشش زدم همسان آن پروانه ها

بی بال جانم را در آن آغوش لیلی کشته ام


خود گر چه می دانم خدا لیلی نمی خواهد مرا

در راه عشقم پنبه را با یاد لیلی رشته ام


آن خشت خامم از قضا سر شد جوانی پر خطا

با آتشى از فتنه ی لب های لیلی پخته ام


از خواب من یک شب گذر کردی و شب های دگر

خوابم نمی آمد اگر از عشق لیلی خفته ام


رویای در خوابم شدی من مست آن رویا شدم

لعنت به بیداری که از رویای لیلی رسته ام



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۶)

بسیار عالی !!خیلی جالبه تخلص خودتون رو هم تو همه شعرها می آورید که البته با شعر همخوانی دارید !!!باز هم درود برشما!!!!
پاسخ:
ممنون آقا وحید یه بیت جا مونده بود خخخخخ
 دوباره گذاشتمش دوست داشتید دوباره بخونید
ممنون از حضورتون
عالی بود عالی تر شد استاد!!!!!!!!سپاس!!!!!!!!!!
پاسخ:
مرسى لطف دارین!!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۸ سید محمد موسوی
خیلی قشنگ و با احساس بود. آفرین!
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون !!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۷ علیـ ــر ضــا
خیلی خععععیلی خوب شده ⁦:-)⁩
پاسخ:
ممنون از دلگرمیت!
بابا ایول اجی
وزن عالی
متن عالی تر
پاسخ:
مرسى حسنا جونم که هستى و منو مى خونى!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۴ یــاسـᓄـךּ ●‿●
خیلی خوبه :)
موفق باشی
پاسخ:
ممنون یاسمن عزیز
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۵ ♕αяαмεsн♕ ...
واقعا خودتون نوشتید ؟؟؟؟بی نظیر بود بی نظیر ...........احسنت
پاسخ:
بله واقعا خودم نوشتم 
ممنون نگاهتون بى نظیره!
:)
پاسخ:
مرسى:)
زیبا بود
پاسخ:
ممنون 
مرسى از حضور و دلگرمیتون!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۱ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالییی
پاسخ:
مرسى از حضورتون!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۹ تنهای خسته
و
آن روز خواهد رسید
که
زبان هم
از چکه چکه های ذهنت که
بر
نوک قلم جاری می شود
عاجز خواهد بود
ای
رویای بی پایان بیان
پاسخ:
واى ممنون چقدر عالى نوشتین 
خیلى ممنون 
هرچى بگم کمه چه تعبیرى 
ترکیب رویا بیان قلم عالیه عالى
نا الان کسى اینطور وصفم نکرده بود 
خیلى خوشحالم خیلى
مرهم تویی همدم تویی درمان دردم هم تویی 

بسیار زیبا
پاسخ:
مرسى از همراهیتون!
رویا انقد قشنگه شعرات ک حرفی برا گفتن نمیذاره 
فوق العاده بووود
بنظرم شعراتو کتاب کن خیییلی قشنگن
پاسخ:
مرسى نفس جونم ایشالا مهر ماه یه سرى اقدامات انجام میدم 
قراره یه عده اى کمکم کنند کاراى ارشاد رو انجام بدم خدا بخواد چاپشون کنم
خیلی قشنگ بود خیلی :)
خیلی پیشرفت چشمگیری دارید:)
واقعا عالیییی...
پاسخ:
ممنون از لطفتون !
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۷ فرناز فرزان
زیبا و دلنشین مثل همیشه :)
پاسخ:
لطف دارى به من:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی