راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

عطر خیال

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

ثانیه به ثانیه تو نبودی اما پر کرد
عطر خیال تو مشام احساس مرا
خاطراتت عشقی را زنده کرد
که من داشتم و نداشتی آن را
شعر چشمت قلبم را نشانه کرد
من بیدل شدم در میان شعرا
فصل آغوشت مرا گرم نکرد
 آه، زمستان نگاه تو نشد گذرا
نت های ساز تو با من چه کرد؟
نفرین بر عشقی که شود میرا
لیلی قصه مرا مجنون نکرد
اشاره ی ابرو نبود چنان گیرا
تو را چه پیچشی بهتر از لیلی کرد
 شدم از شیرینی تو فرهاد ماجرا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸
رویا رویایى

نظرات  (۵)

هییییییی
پاسخ:
اوهوممممممم
چقدر شعر زیبایی بود ... 
پاسخ:
ممنون  از اینکه زیبا خوندین!
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۷ سام نجفی نیا
عالی بود رویا 
پاسخ:
ممنون از لطفت
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۱ عاشقان ریاضی ....
مناسب حال منه
پاسخ:
مناسب حال هر عاشق دل خسته است:(
زیبا و قشنگ مثل همیشه
پاسخ:
ممنون از این همه لطف!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی