راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

غزل خداحافظى

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

هر چند دلبر عشق را مجموع و منها مى کند 

دلداده چون دیوانگان تعبیر و معنا مى کند


 دلداده ام دیوانه ام دلبر که دل را برده اى 

بنگر که این دیوانه ات دیوانگى ها مى کند


او با رقیبان رفت و خود لاف از وفادارى زند

کى دشمنان این حد جفا کردن که با ما مى کند


برگرد اى آرام من بسیار دلتنگ تو ام

از وقت رفتن این دلم بى تابیت را مى کند


صد بار مى خواهم تو را از یاد خود بیرون کنم

دل خاطراتت را ولى در گوش نجوا مى کند


بر زخم من مردم چنان هر دم نمک پاشیده اند

تا عمر دارم سوز آن بغض از گلو وا مى کند


از گریه ام پاییز هم غمگین و بارانى شده

این گریه ها آخر مرا در شهر رسوا مى کند


هر ثانیه از دوریت بس بوى دلتنگى دهد

عقلم نمى دانم چرا هر بار حاشا مى کند


بعد از جدایى آتشى پنهان به دل دارم بسى 

پس من چه کم دارم که دل احساس سرما مى کند


کوتاه و زیبا آمدى هم درد و هم درمان شدى

کارى که با کابوس ها در خواب رویا مى کند

دوستان عزیز وبلاگى خودم جونم براتون بگه که حداقل یک هفته 

شایدم کمتربه دلایلى نمیتونم پست هاى قشنگتون رو بخونم 

دلم براى تک تک وبلاگ ها تنگ میشه:(

برام دعا کنین کارم خوب پیش بره ممنون:)) دوستدار شما رویا

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

این شعرتون واقعا زیبا بود واقعا 

سطحش خیلی رفت بالا!!

لایک خیلی زیاد
امیدوارم کاراتون هم خیلی خوب پیش بره و زودی به وب برگردید

دلتون شاد خانم شاعر!!

پاسخ:
ممنون آقا وحید نظر لطفتونه 
شما چرا نمى نویسین دیگه
حتما سرتون شلوغه 
موفق باشین:)
عزیزم :*

من ک مزاحمت میشم :))
حتما :)
پاسخ:
مزاحمت چیه مراحمى خواهرى:))
۰۹ آبان ۹۶ ، ۲۳:۱۴ سام نجفی نیا
لایک
پاسخ:
ممنون!!
۰۹ آبان ۹۶ ، ۲۳:۳۰ حصار آسمان
با این شعر یاد یه جملش افتادم
میگفت اونقدر دیوونه ای که فکر کنم واسه ماه عسل من و تو رو دعوت کنن :)))

به سلامت برمیگردید
پاسخ:
:))نگذر از دیوونگى که آن هم عالمى داره 
همیشه دیوونه باشیم خیلى خوبه خیلى
مخصوصا که با دیونگى هامون خاطرم داشته باشیم:))
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۶ حصار آسمان
دیوانگی ها گرچه دائم دردسر دارند
دیوانه ها از حال هم اما خبر دارند

:))
پاسخ:
چه قشنگ والبته درست دیوانه ها از حال هم اما خبر دارند:))
سلام
کجا؟؟؟؟
سعی کن زود برگردی!!!
منتظرتیم

راستی شعرت زیبا بود
پاسخ:
سلام 
جایى که نمى تونم به گوشى یا هر سیستم دیگه اى نگاه کنم
میام زود 
ممنون ازت :))
وای شدت زیباییِ بیت رو بیان کرد
واقعا عالی بود
پاسخ:
بله متوجه شدم شوخى کردم :))
بازهم ممنون
۱۱ آبان ۹۶ ، ۰۸:۰۷ آقای سر به هوا(o_0)
بیایید یه قانون تو بیان تصویب کنیم کسی حق نداره از "خداحافظی" استفاده کنه:)

ان شاالله هرچی خیر باشه...
پاسخ:
موافقم شدید 
انشاالله
ممنون
۱۲ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۸ سام نجفی نیا
لایک عالی
پاسخ:
ممنون از لطفت!!
وری وری زیبا خخخخ
پاسخ:
ممنون علیرضا خان:)
انشالله که همه چی درست میشه :)
پاسخ:
انشاالله ممنون از حضورتون:)
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۶ مهدی کاشانی زاده
سلام مجدد...من هم دل نوشته و معرفی رمان دارم.ممنون که پاسخ کامنتم رو دادید.منتظر نظراتتون هستم
پاسخ:
بله دیدم وبلاگتون رو حتما دنبال مى کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی