راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

فرشته ی سرنوشتم

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ

مادرِ عزیز ترین جانم،  فرشته ی سرنوشتم،
امروز هوای این را کردم از تو بنویسم خدا سایه ات را بر سرم نگه دارد ... ای جانم به فدای تو، نگاه  سبزت بدرقه ی زندگیم باشد... زحمت های تو را، نخوابیدن های تو را نگرانی هایت را، بی تابی های تو را،  فراموش نمی کنم ... فداکاری هایت را سرلوحه ی زندگی ام خواهم کرد... نفسم، اولین و آخرین پناهِ جانم عاشقانه دوستت دارم...جبرانِ مهربانی ات ممکن نیست اما خاکِ پایت می شوم تا قدم بر فرش قرمز قلبم بگذاری...قطره ای از دریای محبتت را تقدیمت می کنم... مباد آن روز که لبخند رضایتت را از من دریغ کنی.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
رویا رویایى

نظرات  (۱۳)

سلام

 

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

 

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

 

سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

 

ممنون

پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون 
خوشحال میشم که به من سر میزنین و راضی هستین 
منتظرتون هستم :))
سایه همه مادرا بالا سر فرزنداشون باشه ان شالله
پاسخ:
ایشالا ایشالا :))
مادر گلتون رو خدا حفظش کنه :)
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۷ بهرنگ قدوسی
😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
آخجون فکر کنم اولین نفرى هستم که اشک شما رو درآورد
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۳:۵۰ آقای مُرَّدَد
من برای این نثر زیبا، نگاه زیبا، خضوع زیبا و صداقتت زیباتون در باب "مادر" ایستاده دست میزنم.
پاسخ:
در برابر این همه مهر و محبت و ادب شما سر تعظیم فرود میارم در حالیکه عرق شرم بر جبین دارم .
سایشون مستدام .
پاسخ:
تشکر به همچنین سایه ى مادران همه ى دوستان و شما برقرار باشد
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۹ علی ابن الرضا

خدا براتون نگهشون داره

 

پاسخ:
مرسى :))
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۵ رضا مرادی
امیدوارم همیشه در کنار مادرتون شاد و خوشحال باشید و بازم از این متنای قشنگ بنویسید :)
پاسخ:
مرسى ممنونم از این آرزوى قشنگتون براى من 
مادر...
پاسخ:
:)
۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۴ فرناز فرزان
سلام رویای مهربونم :))
خدا همه ی مامانای نازنین رو حفظ کنه. 
سایشون مستدام
پاسخ:
سلام فرناز جوونم :)
مادر شما رو هم براتون نگهداره
یه گروه زدم اگه تونستی بیا عضو شو:)
پاسخ:
چی هست؟
وقت داشتم چشم میام
تلگرام 
بچه های بیان
پاسخ:
والا من از تلگرام بیان خاطره ی خوشی ندارم دردسر میشه بیخیال من
...
:/
اوهوم باشع
خب
اگه از بچه ها کسی و میشناسی بهشون بگو بیان
پاسخ:
باشه مرسی از دعوتت:))
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی