راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

فصل آشنا

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

باموج گیسویى ز او دل همچو دریا مى شود

دریا منم ساحل که او دل در تماشا مى شود


دریا چه تن خسته رود با این که دل بسته رود

 آیا دمى تن خسته را ساحل تن آسا مى شود


دل را برید از نفس خود از هر چه شد نزدیک خود

دل داده بر ساحل که او از دور پیدا مى شود


دریا ملال آور شود از بس که یکسان مى رود

دریا چو بر ساحل رسد آن صحنه زیبا مى شود


از تاب گیسویش شبى دریا که بى تابى کند

تابش چه طولانى شده شب هم که یلدا مى شود


فردا به ساحل مى رسد گر او شکیبایى کند

قدرى تحمل بایدش امشب که فردا مى شود


دریا ز بس تنها شده  خود غرقِ تنهایى شده

بسیار باشد وسعتش اما چه تنها مى شود


وقتى که موجش چنگ برگیسوى ساحل مى زند

هر تار گیسویش غزل دریا خوش آوا مى شود


آن دم که دریا هم دلش با زخمه ات زخمى شود

خورشید سرخى مى دهد او غرق رویا مى شود


افسانه اى گفتم تو را از عاشقى دل دادگى

آن را نگه دارش به دل روزى مبادا مى شود


هر طور باشدعاشقى من یاد دنیا مى دهم

 روزى رسد شیدا شدن هم  رسم دنیا مى شود


هر کس که آمد سوى من جویا نشد احوال من

یعنى که عشق از واژه ها بیهوده معنا مى شود


هر فصل من در زندگى تنها غریبه دیده ام

اى آشِنا با فصل ها کى فصلِ آشنا مى شود

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۰
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

چقدر زیباتر و پخته تر شده شعر های زیبا و پخته شما رویا خانم!!!

احساس می کنم یکم سخت گیرتر شدید توی شعرهایی که تو وب میزارید !!چون تعداد شعراتون کمتر شده ولی عوضش کیفیتش خیلی بالاتر رفته !!!البته شاید هم وقت ندارید!!ولی در هر خیلی قشنگ بود!!!

آن دم که دریا هم دلش با زخمه ات زخمى شود

خورشید سرخى مى دهد او غرق رویا مى شود



این بیت خیلی خوشم اومد!!!

درود بر شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنون هر دوتاشه آقا وحید هم وقت ندارم هم سخت گیر شدم 
چون توقعات ازم رفته بالا نمى خوام تصورات قشنگ دوستام و لطفى که به من دارند
با کار عجله اى و نسنجیده خودم خراب کنم ممنون که هستین:)
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۵ آقای سر به هوا(o_0)
قشنگ بود

باکامنت وحید موافقم
سخت گیر شدید:)
پاسخ:
مرسى نظر لطفتونه آره 
نمیدونم خوبه یا بد ولى سخت گیر شدم
سلام از وبلاگ خوبتون لذت بردم بسیار زیبا و دلنشینه
لطفا از مطلب منم دیدن کنید:
http://persiane.ir/Optimization--of-water-use-and-low-irrigation-strategies-in-aquaculture-and-crop-production.html
پاسخ:
سلام ممنون چشم حتما با افتخار مى خونم مطلبتون رو:)
big like

در ضمن شعر قبلیتون رو هم خوندم عالی بود
پاسخ:
لطف دارى علیرضا خان شما نمى خوندى هم ما قبولتون داشتیم
بزرگوارید:)
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۵۷ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود اجی:)
پاسخ:
سلام مرسى از لطفت داداش گلم:)
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۳ سایت تفریحی چفچفک
سلام لینک شدید....پیوند ها رو در منو وبلاگم قرار دادم برای مشاهده به اونجا مراجعه کنید...مشکلی بود در خدمتم
پاسخ:
ممنون شما هم لینک شدید
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۴۱ ♕αяαмεsн♕ ...
اجی مثل همیشه عالی بودی................شرمنده از امشب میام گروه
پاسخ:
به سلام اجى گلم 😍😍😍 
بیا بابا تو نباشى هیچ کس من و تحویل نمى گیره
دلم پوسید بى تو🌺🌺🌺🌺
سلام
چ قدر زیبا بود
پاسخ:
سلام ممنون از لطف و توجهتون :)
بسیار عالی ..هنرمند انه است!
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه!!!
نچ نچ نچ 
بشکنه این دست که نمک نداره 
ینی فقط استاد و میبینی
بقیه ما بوقیم
پاسخ:
خخخخخخ
چى شدى دستت کجا نمک نداره
استاد کیه؟
شما سرورى 😉
عااااااااالی رویا جونم
پاسخ:
ممنون نفس عزیز:)
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۱ فرناز فرزان
بسیار عالی :))
پاسخ:
ممنون از لطفتون و حضور گرمتون:)
بسیار عالی
مصرع دوم بیت آخر وزن داره؟
پاسخ:
اى/آ/ش/نا/با/فصل/ها/کى/فص/ل/آش/نا/مى/ش/ود
-   -  u -  -   -u  -   -   -    u -   -  -   u  -
ممنون از توجهتون و حضور گرمتون
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۵ سام نجفی نیا
مثل همیشه عالی بود رویا 
مرسی بابت شعر هات 
پاسخ:
مرسى از اینکه هنوز هم شعرهامو مى خونى باعث افتخاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی