راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

مجنون ترین لیلى منم

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

مجنون ترین لیلى گشتم نیامدى

بار سفر از جوانى بستم نیامدى


گفتى که من دل سپردم بر جهان خویش

من دست از این دنیا شستم نیامدى


فاصله از عقل تا مرز جنون زیاد است

صد سال راه به شبى رفتم نیامدى


یوسف تو باش من که زلیخا شدم تو را

تنها بتى که من بپرستم نیامدى


گفتى که باز مى آیى گر تو را جویم

نزدیک و دور را جستم نیامدى


سخن از عشق که نباشد خوش است سکوت

با هر زبان سخن از آن گفتم نیامدى


باور کن اشک و آه من از چشم هم گذشت

لبخند هم که گرفته ماتم نیامدى


رفتى نگاه من مات به قطار ماند

من تا قطار بعدى هستم نیامدى


کارم تمام است مرگ آمد سراغ من

از مرگ هم مهلتى بگرفتم نیامدى

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۹)

باور کن اشک و آه من از چشم هم گذشت

لبخند هم که گرفته ماتم نیامدى


کارم تمام است مرگ آمد سراغ من

از مرگ هم مهلتى بگرفتم نیامدى


خیلی زیبا و غمگین بود  
خانم محترم ، این دو تا بیت رو که خیلی خوشم اومد !! واقعا قشنگ و البته غمگین بود !!! سپاس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنون از نظر خوبتون
من اگر بتونم شعرى بگم که از توش حتى یک بیت
هم به دل بشینه کافیه 
خودمم تو شعرام از بعضى بیت ها بیشتر 
خوشم میاد انتخاب شما انتخاب خود من هم هست
به من لطف دارید
بسیار زیبا بود ...
پاسخ:
مرسى حسنا عزیز از همراهیت!
زیبا بود !
البته اگه صبر ایوب رو هم در شعرتون می آوردید بد نبود !

مثل این بیت که از خودم سرودم :

صبر ایوب داشتم و چشم به انتظار
سوی چشمانم کم شد اما نیامدی


در هر حال عالی بود.
پاسخ:
مرسى شعرتون عالى بود به ذهنم نیومد 
ولى انشا الله تو ویرایش میارمش
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۷ علیـ ــر ضــا
بسیار زیبا بود ✔
بانوک رویا 
مثه همیشه متنات حرف نداره نمیشه سر نزد به وبت 😉
پاسخ:
مرسى لطف دارى
😉😉😉😉
تصمیم داشتى نیاى 😡
دیگه نشنوما😉
بزرگترین گروه وبلاگ نویسان بیان 😎
تبلیغات ممنوع ⛔
لینک عضویت در گروه:
https://t.me/joinchat/BC1-j0MFn2Q_J3pAUowuvg
لینک وبلاگ ها:
http://socoot.ir/page/links
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۰ سام نجفی نیا
عالی بود رویا
پاسخ:
خیلى خوشحال شدم که خوندى
فکر کردم ویلاگتو به روز نمى کنى دیگه نظر هم نمیدى
ولى خوبه که به وب سر میزنى ممنون
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۷ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالین شعرات
من شعر نمیخونم زیاد ها
اما شعرهاتو همیشه میخونم:)
پاسخ:
خوشحالم که شعرهاى منو مى خونین 
و اینکه تلاش مى کنم بهتر باشم 
ولى شعر زیاد بخونین حیفه:)
بسیار عالییییییی مثل همیشه :)
پاسخ:
ممنون از لطفت!
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۷ آقای سر به هوا(o_0)
فاصله از عقل تا مرز جنون زیاد است
صد سال راه به شبى رفتم نیامدى

یوسف تو باش من که زلیخا شدم تو را
تنها بتى که من بپرستم نیامدى



اینجا جالب بود:)
ممنون بابت مطالب 
مثل همیشه
پاسخ:
ممنون از همراهیتون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی