راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

مرواریدهاى همکلامى

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ق.ظ

من گرماىِ عشق را، از استکانِ چاىِ عزیز و لبخندِ رضایتِ آقاجان، در همان نخستین قدم هایى که بر مى داشتم، فهمیدم، همان آقایى که عزیز، جانش را به او بخشیده بود، همان عزیزى که آقاجان او را عزیزِ دلِ خود کرده بود، من محبت را در چشمانِ ماهى هاىِ قرمزِ حوضِ آبىِ باغِ سبزِ خانه ىِ پدرى دیدم، وقتى مروارید هاىِ نقره اىِ همکلامى، از دهانشان بیرون مى ریخت. من مهربانى را با دستانِ همیشه پر از مهرِ آقاجان که بر سرم مى کشید حس کردم. همه ىِ کودکى ام پر از حالِ خوب بود، من در دامنِ پر از گل هاىِ شقایق مادرم بزرگ شدم، با نهالى که پدر در باغچه به نامم کاشته بود قد کشیدم... پس، از نسل من جز سادگى و صفاى آن خانه، جز عشق و محبت آن دل ها، جز رنگ سرخ شقایق ها، چیز دیگرى توقع نداشته باش چون پلیدى ندیدم تا باور کنم پلیدى انسان را، ما نسل آفتابیم که سوخت اما، گرمایش هنوز شهر را زنده نگه داشته است.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
رویا رویایى

نظرات  (۱۵)

:)
پاسخ:
😊
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۳ وحیده پوربافرانی
عالی بود
بسیار زیبا...
قلمتون سبز
پاسخ:
مرسى از حضور سبزتون🌷🌷🌷
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ بهرنگ قدوسی
شکسپیر  کی بودی  ننه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣  خیلی با حال نوشتی 🤣🤣

یه ساعته دارم گریه می کنم 😭😭😭

😂😂😂
پاسخ:
😂😂😂😂
حقته اشک ببار 😎😎😎
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۷:۳۵ ℳoɦaოოad ..
👏
پاسخ:
مرسى آقا محمد خوش اومدین:)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۸:۱۷ علیرضا آهنی
:)
پاسخ:
ممنونم آقاى آهنى:)
تیتر قشنگ بود
پاسخ:
تشکر نگاهتون زیباست:)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۰ آقای مُرَّدَد
خانم شما خیلی خوب مینویسی . قبول نیست. حسودیم شد :D
پاسخ:
شما لطف دارین به من آقاى مُرَّدَد اینطورهام نیست شما خیلى بهتر مى نویسین :))
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۹ chefft.blog.ir 💞💕
قشنگه نوشته هات💚💚
پاسخ:
مرسى نگاهت قشنگه😍
سلاااااااام رویا جونمممم
خوبی عزیزممم؟
مثل همیشه عاااالی
قلمت پایدار خانوم
پاسخ:
سلام نفس جون 
خوبى ؟ بهار خوبه؟
مرسى از لطفت
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۶ پسرک تنها
من تازه اشکم بند اومده
الانم ایستاده دارم تشویقت می کنم
پاسخ:
مرسى مرسى :)))
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۳ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
خیلی زیبا
پاسخ:
نشکر از لطفتون:)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۸ قاسم صفایی نژاد
ان شالله همیشه عشق و محبت در خانواده و زندگی‌تون جریان داشته باشه
پاسخ:
مرسى به همچنین:)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۵ دختری از جنس باد
چقدر قشنگگگگ
پاسخ:
مرسى چشات قشنگ خونده😍
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۶ ریحانهــ (:
مثل همیشه عالی :)
خوشمان امد :))
پاسخ:
من هم خوشم آمد از آمدنت:)))
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۲ فرناز فرزان
سلام رویا جونم :)
خیلی قشنگ بود:))
پاسخ:
سلام فرناز جان 
مرسى از لطفت 
قشنگ خوندى :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی