راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

مسافرى از هند

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

چقدر دوست داشتم جاى دوستم باشم که رفته هند:(

خوش به حالش حتما الان داره تو تاج محل قدم میزنه:)

آخ دلم مى خواد دور شم از این همه دغدغه هاى ذهنى 

بزنم به دل مسافرتى دورررررررر انقدر دور که فراموشى بگیرم 

یادم بره کى بودم چیکار مى کردم فراموش مى کردم آدم ها رو 

مى شدم یه ذهن پاک و سفید که هیچى توش نیست:)))

دلم گرفت بس که فکرو خیال کردم 

اومدم اینجا بنویسم راحت شم

:( ولى چرا هنوزم ناراحتم :)

دلم مى خواست ... ولش کن بیخیال 

بیخیال که اینجا کسى قدر کارتو نمیدونه 

بعضیا میان لهت مى کنن

بیخیال که جاى تو نباید اینجا باشه

 بیخیال آرمان هات که این نبود

نوچ نوچ نوچ بیخیال گفتن هام داره زیاد میشه 

مغزمم داره هشدار مى ده :)

 الان دلم مى خواست هند بودم همین:)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

واقعا که کسی قدر کسیو نمیدونه!

اونجا دغدغه بیشتر میشه ها ، هرچی میخوای بخوری باید حواست باشه فلفلی نباشه هرجا میخوای بری باید حواست باشه فیلی چیزی نباشه البته باید به فیلمهای در حال ساخت هم اهمیت داد یوقت ماشینی چیزی نیاد بیفته روتون ...
من که کلا همین دغدغه های ایرانیم روترجیح میدم :)

البته سفر خیلی خوبه ، ذهن و جسم رو هردوآروم میکنه
پاسخ:
خخخخخ واى خدا ترکیدم از خنده حالا فلفل و فیلو مى شه به کاریش کرد 
فیلم و درخت و ماشینو هیچ کاریش نمیشه کرد :)) 
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۵۶ آقای سر به هوا(o_0)
بالاخره یه اوضاع این کشور و مردمش به لطف خدا درست میشه
من هنوز امیدوارم:)
پاسخ:
آفرین امید چیز خوبیه :))
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۵۶ ( ک) شباهنگ
 کسانی که دست به قلم هستند و چیزی می‌نویسند..
 برای کسانی مینویسند که درک کنند ...
 اصلا مهم نیست که کسی قدر بدونه یا نه ..
 مهم آنست که خود آدم بدونه چی مینویسه ..
 
پاسخ:
نه منظورم نوشتن نبود منظورم کار اصلى من بود که بماند اوضاعش اصلا خوب نیست..
۰۸ آذر ۹۶ ، ۰۰:۱۱ سپهر صادقی
لحظه لحظه هاتو به یاد بیار
تو هنوزم یه دنیایی داری ...
پاسخ:
چشم به یاد میارم یعنى مجبورم به یاد بیارم ... 
فراموشى هم عالمى داره :)
امیدوارم بری هند و بیخیال اینایی مه گفتی شی :)
پاسخ:
خخخخ منم :/
ممنون از دلگرمیت
دنیا به طور مسخره ای برای فرار کردن کوچیکه :/
پاسخ:
منم مى خوام فرار کنم:(
۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۴:۳۷ علیـ ــر ضــا
هندم شد جا 
توهم با دغدغه هات بیا بریم سوئد پیش رستم میرلاشاری خخخ 
آشناست خخ جا میده 
آرام باش آرمان ها له شده رب میشن خخخ کمپوت خخخ 
ریلکس باش 😊😊 
پاسخ:
تعجب پیداتون شد سوئدم خوبه کى بریم؟؟
رب شدن کپک زدن باید ریخت دور :((
کاش مى شد آرام بود :(😉
۱۰ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۵ آقای سر به هوا(o_0)
این کامنت اولی حسین اقا چقدر باحاله!
پاسخ:
آره خیلى کلا خودشونم باحالن :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۴۲ محمد روشنیان
تغییر لازمه
یه تغییر جدی
وقتی تغییر مکان ممکن نیست عناصر دیگه رو تغییر بدید
پاسخ:
مثلا چى رو آخه یه مدتیه که اسیر روزمرگى نا خوشایندى هستم:(
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۴ محمد روشنیان
باید علایق رو پیدا کنید و روش کار کنید چیزی که رفرش کنه مغزتون رو
ولی ممکن دلیلش مسائل جسمی یا فیزیکی مثل مشکل خواب یا غذا هم باشه
چیزی که من میبینم عدم رضایت و کلافگی هست تا اینجا که شما یه چیزی رو میخواید که بهش نمیرسید و این اذیتتون میکنه در واقع شرایط باب میلتون نیست
پاسخ:
دقیقا چیزى رو مى خوام که همش دارم بهش فکر مى کنم ولى مى ترسم وارد مرحله ى عملى کردنش بشم همین خیلى کلافه ام کرده کلا روزهاى بى انگیزه اى شده مشکل غذا و خواب ندارم مشکلم فکریه در واقع از فکر کردن خسته شدم از اینکه نمى تونم به خودم اعتماد کنم و کارى که مى خوامو شروع کنم:(
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۶ محمد روشنیان
همین مساله اصلیه پس ترس از شروع شاید به خاطر ترس از اشتباه یا درست عملی نشدن این کاره ولی باید بالاخره شروع کنید چون اگر شروع که طبیعتاً با ضعف و اشتباه همراهه اتفاق نیفته هیچوقت هم نمیرسید به اون چیزی که میخواید و در آینده‌ای نزدیک پشیمون میشید
به خودتون اعتماد کنید شما در یک زمینه بهترین در نوع خودتون در دنیایید و ممکن این کاری که میخواید بکنید همون باشه که اگر امتحانش نکنید بدون تولد باید دفنش کنید
ریسک کنید چون چیزی واسه از دست دادن وجود نداره
البته من نمیدونم دقیقا موضوع چیه خودتون هم سبک سنگین کنید که چه کاری درسته و چگونه باید انجام بشه
از کسی که قبولش دارید هم کمک بخواید تا کمک فکری کنه بهتون اگه قدرت تصمیم گیری ندارید
پاسخ:
از خیلیا پرسیدم همه مى گن کار خوبیه باید شروع کنم دلو بزنم به دریا ممنون از راهنماییتون واقعا 
تا نرم تو زمین نمى تونم گل بزنم !!
رفتی هند سلام منم به سلمان خان برسون :) بگو فیلماتو مگه فقط شبکه نمایش بده :) ... نه جدا حالا چرا هند؟!!هلند خوبه هااا
موفق باشین
پاسخ:
خخخخخخ باشه سلامتونو مى رسونم ولى شاهرخ خانم بد نیستا نمى دونم دوستم رفته هى تعریف مى کنه دلم خواست:) ونیزم دوست دارم برم ااا:) کلا برم هرجا شد شد ...
آره بابا از خداشونم باشه :) من که دیگه انقد دعوتنامه بهم ایمیل کردن که مجبور شدم ایمیلمو از دست این مزاحمای ایمیلی عوض کنم خخخخ
پاسخ:
خخخخخ اعتماد به نفس که نیست ماشاالله ماشاالله :))
به ماشالله اکتفا نکنین یه اسپندی چیزی دود کنین برام خخخ
پاشو بیکار نشین خخخ
پاسخ:
نه دود کردم بابا حواسم هست شما یه دونه باشى :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی