راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

معجزه

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ

مدتی است که من معجزه را گم کردم 

پشت درهای بسته دنبال آن می گردم 

طبیب, آن را برای دردهایم نسخه کرد 

خود نداشت  پیش دیگری می گردم 

هر کجا رفتم هیچ از آن  پیدا نشد 

پی سوزن در انبار کاه می گردم 

هنوز مانده است کورسویی امید 

یا که بی سبب به دور خود می گردم 

به کدامین راه بگویید من راهی شوم 

هر وقت که پیدا یش کنم بر می گردم 

صبا تو از جانب من آسمان را خوب بگرد 

من دستم به آنجا نرسد زمین را می گردم 

اگر معجزه یافتی  برسان پیام من را 

با دلی بی رمق و خسته و نالان می گردم 

خبر آمدآسمان را معجزه فراوان است 

یک معجزه می خواهم که پریشان می گردم  

به طبیب آسمان ها بگو روا نیست که من 

این همه معجزه داری و پی یکی می گردم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۴
رویا رویایى

نظرات  (۵)

۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۰ لبــخــند زارعی
بسیار زیبا
پاسخ:
 درود بر شما! تشکر از لطفتان
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۶ سام نجفی نیا
بسیار عالی
پاسخ:
ممنون و تشکر
 باید تبدیل به بخش عظیمی از خودمون بشیم ک خیلی از ما بزرگتره 
و چون در قالب روح و جسممون جا نمیشه دنبال معجزه میگردیم
مثل همیشه زیبا  
پاسخ:
ممنون از همراهیت و نظرات زیبات!
:)
پاسخ:
:-)
:))
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی