راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

من جز عشقت نمی دانم

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

 

چرا عشقت کشد آتش بر این بی جان نمی دانم
 نگو کردم فراموشت من این نسیان نمی دانم 

وفا کردم جفا پنداشتی هان ای دوست 
 مگیر خرده بر من که رسم احسان نمی دانم 

چه شد تردید و شک باطلی افتاد بر جانت 
 زدی بر من چنین نا حق بهتان نمی دانم 

گشودم فال نوبت وصال تو از حضرت حافظ 
 ندا آمد مپرس از کوتاهی هجران نمی دانم 

که را دیدی رقیب دانستی و رفتی بی من 
مگر بستم جز تو با کسی پیمان نمی دانم 

تو خود مختار مرز و بوم روح و جان من هستی 
 و گر خواهی بیار آرام و بمیران نمی دانم 

 پس از آن در جزیره ی اشک هایم به تنهایی 
به خوابت رویایی هستم خندان نمی دانم 

 تو آیا از این راهی که رفتی باز خواهی گشت 
کدامین سو بسازم کلبه احزان نمی دانم 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
رویا رویایى

نظرات  (۸)

زیبا بود باو (:
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
فوق العاده بود رویا جون
پاسخ:
ممنون عزیز من!:-)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۹ رسول حق منش
کاشکی معشوق واقعی رو می شناختید.....
پاسخ:
 پیامبر اکرم فرمودند  (ما عرفناک حق معرفتک)
 خدا هم از من به اندازه ی فهم خودم توقع دارد انشا الله

هر کسی را سیرتی بنهاده ایم

هر کسی را اصطلاحی داده ایم.... پیشنهاد من به شما این است که این شعر را بخوانید


۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۸ سام نجفی نیا
عالی رویا
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۳ خانوم ربات
چفد عاشقی :/
پاسخ:
اوهوممم
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۷ نویسه های یک پسرایرانی:))
چرا عشقت کشد آتش بر این بی جان نمی دانم
 نگو کردم فراموشت من این نسیان نمی دانم
این عشقت کرده مرابی خود
عشقت فقط مرامیخواهدباخودتو
پاسخ:
:-)
فوق العاده زیبا 😃
پاسخ:
ممنون از گرمی نگاه شما!
واییییی عالییییی بووود
پاسخ:
ممنون عزیز من:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی