راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

موسیقی رود یا سکوت مرداب

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ
 
همسفر سیلاب تقدیر شدم 
دور شدم نیست شدم به سنگ زنجیر شدم 
 در میان صخره ها اسیر شدم 
خود خواسته نرفته با کشتی نوح غرق شدم 
 تا نشوم نسلی نو زندگی از سر بگیرم 
 با مرگ درگیر شدم 
بی دلیل دلگیر شدم 
 که به زمین نچسبم و خو بگیرم 
 یا آب راکدی باشم و بو بگیرم 
سیل شدم تا غم ها را بشویم 
بی خبر, سیل غم آمد به سویم 
زخمی سنگ های در مسیرم 
 موجی از خشم , خسته از کویرم 
 شاید هم ابر شوم باران ببارم 
 شبنم شوم روی گل بشینم 
 همسوی باد شوم ساحل ببینم 
اندکی قطره شوم به دریا بریزم 
آبشار جاری گاهی بیش  و گاهی کم 
از عرش به فرش سر به پایین بگیرم 
 رودی در جریان زندگی باشم 
 با صدای زیر و بم 
 گرچه رنجور شده از گردابم
بهتر از سکوت تنهایی مردابم

نظرات  (۷)

زیبا بود
پاسخ:
وقتی شما میگین زیبا بود حتمی بوده!
زخمیِ خشم و سکوتم 
کاش از دایره واژه گان حذف میشدند
پاسخ:
 اگر  این واژگان حذف شوند سکوت مرداب و خشم طوفان را چه بنامیم
 و اگر دل را زخمی نکنند یار را برای مرهم کدامین درد دعوت کنیم به بالینمان
مگه امکان دعوت یار هست ؟

پاسخ:
امکان هم نباشد همیشه بهانه لازم است ولی کافی نیست
گاهی برای اینکه چیزی رو بدست بیاری باید کامل از دستش بدی
از دلت بره از دستت بره از زندگیت بره بعد شاید وقتی که فکرشم نکنی 
به دل اومد به دست اومد به زندگی اومد
خط اخر رو دوس داشتم 
مرسی 
پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی
 مرسی ازتو
سراسر جنب و جوش و نبرد 
 با اژدر هفت سر زندگی .. زیبا بود 
پاسخ:
ممنون!
دلی پرازمحبت اشته باشم
چشمانی سرشارازمحبت داشته باشم
خنده ای ازته دل داشته باشم
ازگریه های دنیانصیب نداشته باشم
چه بشودداشته ونداشته هاییممم

ریتمینگ خوندمش ازش خیلی خوشم اومدعاشق متنش شدم رفت:)

پاسخ:
 ثروتمندترین آدم روی زمین میشویم با این داشته و نداشته ها! خیلی قشنگ بود ممنون
I LIKE IT
پاسخ:
از همراهیتون صمیمانه تشکر میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی