راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

موشک شادی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

 هر روز که از مسیر مشخصی رفت و آمد می کنم یک شخص مشخصی به من برگه ی تبلیغات میده نه می تونم  
 نگیرم نه می تونستم بگیرم خسته شده بودم تصمیم گرفتم هر روز با کاغذش موشک درست کنم بدم به 
اولین کودکی بهم لبخند زد دیروز موشک قسمت یه دختر شد با چشم های زیبا که تنها نشسته بود شعر  
می خوند به من لبخند نزد ولی دیدم شبیه خودمه بهش لبخند زدم موشک به او دادم 

" دختر خانم بیا حداقل یک بار پرتابش کن"او هم لبخند زد

 به همین سادگی از خسته کنندگی کاغذ تبلیغات برای خودم و دیگران شادی ساختم به همین سادگی...

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۶/۰۴/۰۲
رویا رویایى

نظرات  (۸)

۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۵ خانوم ربات
:)

مهربووون
پاسخ:
:) 
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۱ سام نجفی نیا
عالی 
زنجیره مهربونی رو باید ادامه داد
پاسخ:
شاید تلنگری باشد برای خودم که مهربان تر باشم
عالیست☺+
پاسخ:
ممنون !
محشر بود :)
پاسخ:
ممنون خودت محشر تری:-)
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۲ فرناز فرزان
خییییییلی قشنگ بود 
پاسخ:
ممنون قشنگ خوندید!
عالیییییییییییییییییییی بود
پاسخ:
خییییییییییییییلی ممنون:-)
میشه با ی لبخند یا ی حرکت ساده لبی رو خندوند و دلی رو شاد کرد افسوس ک 
گاهی فراموش میکنیم شاید روزی ما هم نیازمند لبخند و دلی شاد باشیم
پاسخ:
 اوهووووم آدما همیشه نیازمند لبخندد
"من؟برای چی باید ناراحت بشم؟"
سلام اشتباها برای شما ارسال شد. 

مطلب موشک شادی فوق العاده است.
پاسخ:
 خواهش می کنم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی