راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

می رقصی و صبحم را با ماه می آمیزی..

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

آهنگ شنیدنی در دست باد
 
**امیدوارم برای صبح قشنگتون آهنگ خوبی رو انتخاب کرده باشم**
هم آرامش هم شوق و نشاط هم امید در این آهنگ هست
 
از گروه فوق العاده دوست داشتنی (دال)
 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۶)

مثل همیشه آرامش بخش.. سپاس.
پاسخ:
ممنون از همراهیتون:)
Wow

منو به وجد اورد


پاسخ:
خوشحالم که این طور بود:)
ممنون که همراهی می کنید
شنیدنی بود 
مرسی 
پاسخ:
خواهش میکنم قابلی نداشت:)
۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۱ علیـ ــر ضــا
من که ظهر چشم تو چشم پست شما شدم 
ولی خوب بود ✔ از الان با انرژی معادل هسته ای روبروم 😊😊
پاسخ:
اشکال نداره هر وقت گوش کنید نشاط آوره
چه آهنگ ارامش بخشی
ممنون گل بهاری 🌸🌸
پاسخ:
خواهش می کنم پارمین جان:)
۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۱ سام نجفی نیا
انتخابت معرکس
پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی