راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

هربار ماجراى آن دعوا نمى گذاشت...

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ

من گذشتم از عشق دل اما نمى گذاشت

رفتم از عشق بگویم که حیا نمى گذاشت


چه کنم زمان چو رودى گذرد پر از شتاب

تا نوشم از جوانى دنیا نمى گذاشت


از دور ساحل عشق آرام مى نمود

امواج گیسویت دریغا نمى گذاشت


همه تن سراب مى دیدم در میان کویر

چشمت خدا گر آبى دریا نمى گذاشت


هر بار دل، مرا برد به آستانه عشق

افسوس که این پا و آن پا نمى گذاشت


باز آمدم به دیدار تو آشتى کنم

هربار ماجراى آن دعوا نمى گذاشت


کاش تقدیر، من را بر دل تو مى نوشت

من را جدا تو را تنها نمى گذاشت


تو بیا که آسمان ابرى شد مثل دلم

باران مجال بارش اشک را نمى گذاشت


یوسف ز بند که رهایى را نمى چشید

گر پا به دام عشق زلیخا نمى گذاشت


آغوش توست رویایم به وقت مرگ من

مى خواستم بمیرم رویا نمى گذاشت


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۷)

مثل همییشه دلنشین بود رویا جونمم
پاسخ:
ممنونم نفس عزیز:)
واقعا زیبا می نویسید !!درود بر شما!!!
پاسخ:
زیبا شایسته نگرش شماست
به من لطف دارید
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۲ سام نجفی نیا
عالی بود رویا
پاسخ:
ممنون که این همه لطف دارى!
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۸ آقای سر به هوا(o_0)
اینارو نمیخواهید چاپ کنید

حیفه کتاب نشه
پاسخ:
چاپ کنم؟؟؟
چرا الان دیگه از ته قلبم مى خوام چاپ کن 
ناشر خوب مى شناسید دوستان معرفى کنید
آره خودمم مى گم حیفه اینجا نهایت ١٠٠نفر بخونن
کاش روزى بشه
ممنون از لطفتون
بیت هفتم عالیه
پاسخ:
ممنون از لطفتون عالى  خوندید!
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۴ تنهای خسته
دنبال می شی اگه دوس داشتی دنبال کن
پاسخ:
ممنون از همراهیتون چشم حتما
احساس شعرت خیلی قویه معلومه قریحه ی جوششی قوی داری 
یکم وزن و قالب شعرت نامیزونه و کار داره تا پخته بشه ولی روی هم رفته احساسش آدمو میگیره...تبریک میگم 
پاسخ:
ممنون از نظر خوبتون!
فوق العاده بود ...
پاسخ:
ممنون خودت از همه محشرتری!
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۰ علیرضا امیدیان نسب
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنون از همراهى همیشگیتون!
پشتکار شما خیلی خوبه !!!  کامنت دوم!!!
پاسخ:
مرسى تلاش مى کنم خوب شم 
خدا کمکم کنه بتونم :/
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۴ آقای سر به هوا(o_0)
از ناشر سر در نمیارم
ولی اینجا شعر خطر کپی شدن داره

حداقل شعر کامل نذارید اینجا!
پاسخ:
چشم مرسى که به فکر هستین
هر وقت انقدر بى عیب شد که ارزش کپى داشت کامل نمیزارم
الان جاى کار داره هنوز
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۵ فرناز فرزان
مثل همیشه قشنگ بود
پاسخ:
مرسى فرناز خانم :)
کسی نوشته بود "چاپ کنید این شعرها رو".
منم حرفم اینه.

پاسخ:
مرسى باید خیلى کار کنم تا قابل چاپ بشه
هنوز جاى کار داره
شما خیلى خیلى به من لطف دارى:)
 زیبا و پر احساس بود .. 
فکر میکنم بیت نهم ..
 یوسف ز بند که رهائی را نمی چشید ...
 زیباترین بیت این غزل باشه موفق باشید ..
پاسخ:
مرسى ممنون 
خیلى خیلى به من لطف داریدسپاس
خودم هم اون بیتو خیلى بیشتر دوست دارم
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۲ علیـ ــر ضــا
بسیار تو دل برو بود 🙂
مثه همیشه عالی بانوک 
پاسخ:
ممنون خیلى ممنون😉
خیلییییی عالییییی:)
آفرین 
پاسخ:
مرسى از دل گرمیتون:)
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۰ یــاسـᓄـךּ ●‿●
عالی بود 
پاسخ:
مرسى از همراهیتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی