راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

هنر هشتم , هنر دل شکستن است

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ق.ظ

 یک نفر  با سنگ سرت را می زند می شکند 
با تو به دکتر می آید 
دکتر بخیه می زند خوب می شود 
شاید جای زخم هم نمی ماند
ا گر بماند می شود خاطره شیرین 
آن نفر شاید شود رفیق صمیمی
 یک نفر  دلت را نه با سنگ 
با زبان نرم اما تند می شکند 
می رود در کنارت نمی ماند
 زخمی که دکتر ها جوابت می کنند
چون فقط خودش می تواند بخیه بزند تا خوب شود
 آنقدر زیاد خون می رود از زخم
 که قلب سرد می شود سنگ می شود
  جای آن  می ماند درد می شود بغض می شود خفه ات می کند
 یک نفر آمد 
دلم را شکست
رفت
 هر چند وقت یک بار می آید 
 نمک روی زخم می پاشد تا با سوزش زخم , عشقش را به من ثابت کند
 و ثابت کند که حواسش به من هست این چه جور عشق است
بعد می رود
زخم دلم درد شده بغض شده خفه ام می کند
شده خاطره تلخ اما هنوز امیدی هست
 مراقب هستم نفرت نشود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
رویا رویایى

نظرات  (۶)

(:
پاسخ:
 هعیییی:(
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۳۴ خانوم ربات
:( تلخ
پاسخ:
واقعیته به هرحال شیرین باشه باید تعجب کرد
 تنها رویاها شیرینند و بس:-)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۰ سام نجفی نیا
عالیه 
پاسخ:
 ممنون!
تلخ بود :/
پاسخ:
اوهوممممم :(
ناراحت کننده ولی عالی بود رویا جون
پاسخ:
هعیییییی ممنون!
?!
پاسخ:
 بماند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی