راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

هوراااا موسیقی

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

 من عاشق این هستم که  هماهنگ با شعر آهنگ پیدا کنم
 آهنگ  نفس مهدی یراحی  برای مطلب نیست که نیست ...
نیست که نیست را بخوانید و نفس را گوش دهید
آلبوم آینده قدی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸
رویا رویایى

نظرات  (۱۱)

هست هست 
به شرط صداقت 
نفس ..نفس گیره
پاسخ:
 شاید!!!!
قشنگ
پاسخ:
 خیلییییییی!
:)
پاسخ:
:-)
زیبا بود 
پاسخ:
ممنون از توجهتون
جالب بود .. 
پاسخ:
ممنون!
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۱ سام نجفی نیا
عالی بود
پاسخ:
ممنون!
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۳ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم سر بزنید و دنبال کنید
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۵ عاشقان ریاضی ....
قشنگه اهنگش
پاسخ:
ممنون!
آهنگهای  مهدی یراحی  اکثرا زیبا هستند
+
موفق باشید
پاسخ:
بله خیلی!
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۳ یــاسـᓄـךּ ●‿●
:)
پاسخ:
:-):-)
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۸ علیـ ــر ضــا
:/
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی