راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

هیچ ابری شکل تو نشد

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ق.ظ

 
 تو  مثل ابری بودی که شکل رویا ی سفید شدی 
 شبیه شاهزاده ی اسب سوار قصه ها 
 قصه شدی , خواب شدی 
هم بازی باد شدی, دور شدی 
 هرگز هیچ ابری شبیه تو نشد        
نداره قصه ی ما پایانی خوش 
 تو هم طلوع و هم غروب رویا شدی  
 نگران بارش باران  شدم 
نگران دلتنگی روزی ابری 
در انبوه ابر های سیاه پیدا نشدی 
 تو را در همین روزها گم کرده بودم 
 به خیال دیدنت به آسمان خیره شدم 
منتظر کمان رنگینم که گفته بودی
 دیدم که از  آن مسیر  رفته بودی 
تو فقط یک روز بودی بعد از آن دیده نشدی 
از کجای قصه ها پیدا شدی 
 یک روز خوب مثل یک ابر سفید 
حفره دل من را پر کردی و ناپدید شدی 
 برای من همیشه ابر سیاه دلتنگی شدی 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
رویا رویایى

نظرات  (۵)

++++
پاسخ:
ممنون از لطف شما
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۲ سام نجفی نیا

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در این شهر 


هیچکس، هیچکس اینجا به تو مانند نشد!

#فاضل_نظری



برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
کار من از شهر و کشور زمین گذشته
 مدتی هست که در آسمان ها می جویم او را
زیبا مثل همیشه 
خیلی قشنگ بود ،خیلیییی :)
پاسخ:
ممنون از این همه لطف!
گفته بودی که چرا خوب به پایان نرسید؟

راستش زور من ِ خسته به طوفان نرسید

شهریار
پاسخ:
زور منم نرسید ضعیف شدم دارم رنجور شده از جور زمان:(
مرسی از این شعر قشنگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی