راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

چالش صد میلیارد دلار

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

خدا عاقبت ما را با این همه پول به خیر کند:)

اول از همه این که خواستم معادلش رو به ریال حساب کنم مخم هنگ کرد

بعد خواستم بگم  ویلا، ماشین، هواپیما، اقیانوس و کره ی ماه رو می خرم بعد مخم گفت که چی؟

آن قدر زیاده که نمیشه چیزهای کوچک رو خرید

از خودم پرسیدم که واقعا چه چیزی در دنیا ارزش این مقدار پول رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههه شد یه چالش دیگه:)

یه کم بیشتر فکر کردم با خودم گفتم ...

مهربانی، عشق، خدا، محبت، صمیمیت، لبخند، شادی

 پاکی، حیا، پهلوانی، مردانگی، منش، اخلاق

را بخرم مخم گفت زهی خیال باطل

آنقدرکمه که نمیشه چیزهای بزرگ رو خرید

بعد گفتم خدایا چه خوب که بهم این پول رو ندادیا عرضه ندارم خرجش کنم:)

ولی بعد به این نتیجه رسیدم که میشه با انجام دادن کارهای دنیای کوچکم

مثل شاد کردن بچه های کارشهرم، کودکان بی سرپرست کشورم،

 کودکان جنگ زده سیاره ام وکلی کاردیگه که میشه کلی دل رو شاد

کرد و لبخند رو روی لب نشوند

 چیزی بزرگ مثل آخرت رو خرید.

پس تکلیف معلوم شد من با این پول آخرتمو می خرم

 عاقبت به خیری رو می خرم

بعد گفتم خدایا پس این پولو بهم بده وقت زیادی ندارما:))خخخخ

لینک چالش علیرضا خان

و در آخر این آهنگ سینا حجازی ... شما داشتین ههه ما نداشتیم...:(


 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

خخخخخخخخخ
آخرتتون به خیر
:)
پاسخ:
خخخخخخ مرسی لینکو بفرستم یا خودت برمی داری؟
خودم برداشتم ممنون
پاسخ:
ولی من فرستادم خخخخخخ 
من ار تو ممنونم که باغث شدی یه کم فکر کنم
و یه چیزایی رو به خودم یادآوری کنم سپاس!
چه فکرایی داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاد باشید!!
پاسخ:
چه فکرایییییى؟؟؟؟؟خخخخخ
مرسى
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۰ آقای سر به هوا(o_0)
از زاویه جالبی نگاه کرده بودید
از زاویه قشنگش:)


واقعا به شخصه من بلد نیستم اینهمه پول خرج کنم
فکر کنم  اسه همین ندادن بهم!
پاسخ:
منم بلد نیستم خدا یه چیزى میدونسته بهم نداده
خییییییییلی خوبه عزیزم
بزرگ ترین چز  دنیا رو میخری
پاسخ:
مرسى نفس عزیز از حضور گرمت:)
زیبا بود
ولی یه نکته چیزهای بزرگ رو که گفتین کلا نمی شه  با این پول یا خیلی بیشتر از این خرید. نه اخلاق , خدا ,مهربانی,دوستی , پهلوانی , لبخند , خوشحالی و...
این کاغذ رنگی هارو ما با ارزش کردیم نه اونا ما رو 
این چیزیه که مردم نادان میپندارن
ما ارزشمان از صد هزار ملیارد دلار
کل زمین 
کل کهکشان
کل کائنات
و حتی بهشت هم بیشتره ما ارزشمون به اندازه ی خوده خداست

@@@@@
هر چند حدیث داریم : هرکس هدفش شکمش باشه [با عرض پوزش] به اندازه همونیه که از شکمش خارج میشه

پس یعنی هرکس ارزشش به اندازه ی هدفشه 
ولی به کف ارزش هر فرد به اندازه خوده خداست
پاسخ:
اهووووم موافقم:)
من اول شرکت میزنم وازدرامدشرکتهاونمایندگیهایشون،کارهای خیرانجام میدهم...
پاسخ:
خیلى هم عالى:)
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۱ علیـ ــر ضــا
ایول بتو بانوک 
همیشه بهترین چیز رو میگید ! 
البته از دید من 
احسنت 🙂 
چه جواب خوبی 
پاسخ:
مرسى ممنون از حضور گرمت
همیشه به من لطف دارى🙂
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۹ علیرضا امیدیان نسب
عجب مخیه این علیرضا با این کار خواسته دنبال کننده هاش بیشتر ای کلک
و به بقیه هم گفته لینک وبلاگشو تو یه پست اختصاصی تو وبلاگتون بذارین ای خدا عجبا
پاسخ:
نه اون نخواسته من خودم لینکشو گذاشتم
تو هم یه چالش بذار خب البته اگه دوست داشتى

۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۶ ♕αяαмεsн♕ ...
من واسه استاد دو تا فراری میخرم با بقیشم ................کسایی که میدونم اگه این پ.لو بهشون بدم خیلی کارو دیگه نمیکنن ..........یکمشم میزارم واسه مسافرت که میخوایم با اقا علیرضا با قایق بریم خخخخخخخخ
پاسخ:
آره منم با اون قایقه هستم من پولامو خرج کردم تو از پول خودت براى منم خرج کن خب؟
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۱ ♕αяαмεsн♕ ...
باشه بیا شیراز کلن مهمون من ...........
پاسخ:
باشه هم شیراز هم قایق علیرضا دو تاش 
ولى فعلا شیراز نقده میچسبم بهش خخخخ
شما با هم موافقی
پاسخ:
با همه؟
نظر همه محترمه :)
اونقد دهنم درگیر معنویات شده 
ک پاک مادیات رو فراموش کردم 
خب راستش پول زیادیه ...
از زندگی لذت میبردم 
پاسخ:
آفرین کار خوبى مى کردى:)
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۱۶ علیرضا امیدیان نسب
خودم تو وبش خوندم که گفت اینکارو بکنین
پاسخ:
نوشته نمیدونم من نخوندم به منم نگفت فقط دیدم دعوتم کرده به چالش همین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی