راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

چرا من مکدر بودم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 چنان در مرداب تنهایی خود غوطه ور بودم 
اسیر دلگیری ها و کوچه ای بی گذر بودم 

 دلم هرگز نمی شد پای بند هیچ شهری 
 همانند ماهی دریای آزاد در سفر بودم 

 بدون دلواپسی ها و باید ها و نباید ها 
 من آن روزها دیوانه و عاشق خطر بودم 

سکوتم را شکستی و به مصداق وعده ی خدا 
درونم قیامت به پا و من, منی دیگر بودم 

 دلم سهل است نفس هم  پای تو ماند 
از این رو جز تو به کل مردها کافر بودم 

چنان غرق آرامش و سبزی نگاهت شدم 
 که کمتر دنبال حوادث و دردسر بودم 

 همه می گفتند آرام دل بی قرار من بودی 
 هزار آه و افسوس من خودم بی خبر بودم  

 جفای بیشمار تو را بخشیدم با این حال 
چرا گفتم برو و از رفتنت مکدر بودم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
رویا رویایى

نظرات  (۵)

۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۴ سام نجفی نیا
عالی بود
پاسخ:
ممنون از حمایت شما!
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۰۰ محمدعلی میری
سلام...
بسیار زیبا...
به نظرم میتونید شعر نو و سپید رو هم به همین خوبی بگید...

پاسخ:
سلام ممنون از لطف شما  همراهی شما
 امیدوارم تلاشمو می کنم 
تلخ بود
پاسخ:
آره :(
زیبا مثل همیشه :)
پاسخ:
ممنون حضورتون انگیزه ای است برای تواناتر شدن احساس این ناتوان
فوق العاده
پاسخ:
ممنون از نفس جان!!:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی