راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

چه کنم با تَبِ جانم...

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ

تا نیایى به سراغم نرود غم ز جهانم

زتَنَم گر بِرَود جان مَنِ دیوانه همانم


تو رها کردى و رفتى و دلت را بستاندى

من دلم را به تو دادم نَسِتانم نَسِتانم


هر نفس خاطره را قاب گرفتم که بدانى

زندگى را به همین خاطره هایت گذرانم


در تنم حسرَتِ آرامِشِ آغوشِ تو دارم

همچو دریا منم از دورى ساحل نگرانم


چشمت آتش زده بر دل لبت آتش زده بر جان

دل که بگذار بسوزد چه کنم با تَبِ جانم


خم ابروى تو در قامَتِ مجنونِ من اما

تیرهایم به خطا رفته و بشکسته کمانم


نقشِ زیباىِ تو در فال و منم غرقِ تماشا

انتها بى تو ندارد شَبِ یلدا به گمانم


همچو برگى که خزان دیده و تن خسته ز راه است 

فصل اندیشه ى دل را به زمستان بکشانم


یا که من کوچ کنم تا قفسم را به هوایت

به بهارى که دهد بوى تو را زود رسانم 


غَمِ رویاى تو در چشم نخوابیده ى مستم

ترسم از اینکه بیایى و منم خواب بمانم

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۴ سپهر صادقی
خیلی قشنگ بود ، مخصوصا بیت دومش :)))
پاسخ:
ممنون از لطفتون :)
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۷ علیـ ــر ضــا
چقدر عالی بود حیف و صد حیف
پاسخ:
هعیییییى حیف ...
jaleb booood
پاسخ:
ممنون از حضورتون
چقدر تاثیر گذار
پاسخ:
ممنون از حضورتون 
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۲۲ علیـ ــر ضــا
حالا چرا آه می‌کشی 😐
پاسخ:
تقصیر بعضیاس😕😕
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۸:۱۱ علیـ ــر ضــا
😐 
بعضی اصن تقصیر ندارن
پاسخ:
دارن ...
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۳ ( ک) شباهنگ
 احساس لطیف و زیبایی در تک تک ابیات وجود دارد 
 موفق باشید 
پاسخ:
ممنون از لطفتون و راهنمایى تون به من لطف دارید...
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۵ نفس نریمانی
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون:))
واقعا زیبا بود
((ترسم که بیایی و من خواب بمانم))
پاسخ:
ممنون از لطفتون :)) نگاهتون زیباست

عالی بود


هر نفس خاطره را قاب گرفتم که بدانى

زندگى را به همین خاطره هایت گذرانم



هعییییی

پاسخ:
ممنون :) یلداتون مبارک
درست میشه این نیز بگذرد:(
لایک
پاسخ:
ممنون
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۱۷ امید چِرَوی
عالی بود 👍
از این بیت خیلی خوشم اومد : 

در تنم حسرَتِ آرامِشِ آغوشِ تو دارم

همچو دریا منم از دورى ساحل نگرانم



پاسخ:
ممنون از لطفتون :)
خوش اومدید
خوشحالم خوشتون اومده ...
ژست سیامک انصاری که به دوربین زل زده :|

خیلی خوب بود
پاسخ:
درست متوجه نشدم ولى خب ...:))
ممنونم
۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۱:۱۱ جناب منزوی
انصافاً شعر زیبایی بود
دست مریزاد
پاسخ:
خیلى لطف دارین به بنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی