راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کاش حجم نبودنت دنیایم را پر نمى کرد ...

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

آهى گرم مى کشم در آغاز زمستانى سرد 

تا پنجره هاى حسرت 

که پشت شیشه هایش منتظر رد پاى تو هستم

تار شوند...

سکوت مى کنم تا صداى باران 

و بوى خاک

زندگى را به یادم آورند 

 و نبودنِ تو را بر سرم فریاد بکشد

و حسِ سرماىِ دستم 

که به قفسِ پنجره دخیل بسته است

جاىِ خالىِ دستِ گرمِ تو را 

به تصویر بکشد

و عقربه ها، لحظه هاىِ نبودت را 

بر سرم آوار کند

دست از هیایوى دنیا مى کشم تا

در زیر خرابه هاى دلِ ویران شده ام

در جستجوى صداى تو باشم ...

بعد از آن شب باید شهرى را قدم بزنم که

در هر گوشه اش لبخند تو جا مانده است

و در شهرى زنده بمانم که 

معصومیت و درخشانى چشمانت را

هر صبح، خورشید به نگاه پنجره ها مى بخشد 

کاش به یکباره سایه ات را در شبى گم نمى کردم 

کاش حجم نبودنت دنیایم را پر نمى کرد ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
رویا رویایى

نظرات  (۶)

خط آخر خیلی قشنگ :)
کلا هم که خیلی خوب
پاسخ:
ممنون ازتون نظر لطف شماست :))
خیلی زیبا 
پاسخ:
ممنون از محبتتون:)
۰۲ دی ۹۶ ، ۰۲:۳۰ سپهر صادقی
طبق روال همیشگیتون میتونم فقط تحسینتون کنم :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون :))
۰۳ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۵ علیـ ــر ضــا
چقدر آه و حسرت 😕😕😕 
جمع کن خودتو 😓 بلوک 
ولی بدور از شوخی واقعا قلمت عالیه مثه همیشه 
خیلی خوب بود تا جایی که یه آه هم بنا اضافتر شد 😔😔👌👌
پاسخ:
من که ولو شدم جمع نمى شم 
مرسى لطف دارى
جمع کن خودتو پیروک جان آه واسه شما نیست که 😉😕
۰۳ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۷ علیـ ــر ضــا
اون ته کامنت من بمن بود نمی‌دونم چی شد بنا شد 😐 😕 
ولوو شدین جمعم نمیشین 😕😕😕 یه جارو برقی هیتاشی ژاپنی کارسازه 
یجوری جمعت کنه 😂😂😂😂 یه تار مو هم نه مونه ازت 
آره آه واسه ما نیست 😊😊 ما کلا هیتلری میریم جلو 😂😂😂 می‌زنیم میریم لهستان و اینجور چیزا سرمون نمیشه 😌 
اینارو گفتم یکم تجدد روحیه شی 😂😂
اگه جمع نشی 😕 دیگه دیگه هاااا ... 
پاسخ:
جمع نمى شم 😕😕 به جاى جارو برقى چیزهاى دیگرى نیاز است😅😅
ای جانممممم عاااااالی بود عزیزم مثل همیشه
خیییلی دلم برا شعرات و البته بیشتر برا خودت تنگیده بود
دوست دارممم بوس بوس
پاسخ:
سلام نفس جان ممنون از لطفت 
منم دلم براى تو و بهار تنگ شده خییییلى
منم دوسِت دارم 😊😊😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی