راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کاش مرگ اختیاری بود!

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

بعد ندیدن تو، دنیای من بی رنگ بود

زندگی یک شهر باکوچه های تنگ بود

عمر من شاهد تکرار بی اختیار ثانیه ها

قلب من، بی تفاوت تر از سنگ بود

شبم بیدار، بدون رویایی برای فردا ها

روز بیهوش از جنبش بی قرارآونگ بود

حرف هایم قدیمی بوی کهنگی می داد

دلم در تدارک انتقام و جنگ بود

عشق یک واژه ی بی روح و بی معنی

سه حرفی خاک خورده ی فرهنگ بود

آفتاب، خاکستری و سرد و بی مهر

سکوت مطلق سازهای بی آهنگ بود

پوچی را با نبودنت کشیدم به رخ ماه

بی تو تنها چاره اش، باختن رنگ بود

کاش می دانستی که از زمان رفتن تو

تمام وجودم، بی تو گوش به زنگ بود

اندکی می ماندی پس از شروع طوفان

شاید سهم من، سایه های سیاه مرگ بود

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
رویا رویایى

نظرات  (۵)

۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۹ سام نجفی نیا

زودتر از من بمیر

تنها کمی زودتر

تا تو آنی نباشی که مجبور است

راه خانه را تنها باز گردد!!



راینر کنسه



برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
ممنون!
تنها برگشتن سخت تر از تنها مردن است
سلام
خیلی زیبا

خوشحال میشم ما رو هم دنبال کنید
پاسخ:
سلام
ممنون
چشم حتما چرا که نه!
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۶ خانوم ربات
:'(
پاسخ:
:(اوهوممم
لایک
پاسخ:
ممنون!
I LIKE IT
پاسخ:
Merc :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی