راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی
تو در خط افق پیوند دریاى عشق به آسمان زندگى
در دلتنگى غروبى رویایى 
به سوى سرزمینى به نام دورى
محو شدى
تو در آستانه ى عاشقى من
از بى ریا بودن این همه دوست داشتن
مغرور شدى 
تو در شور و هیجان و هیاهوى دل من
براى حضور ناگهانى تو را فهمیدن 
در فریاد پرسش یارى خواستن  
بى صدا شدى
تو همان مسافرى شدى 
که اندکى زیر سایه ى مژگان نگاهم زیستى
آتشى افروختى که جان سایه را سوزاند
و راهى دیار دیگرى شدى
تو همان پاییزى شدى که زود هنگام
بر جان شهریورم نشستى
تابستانم را بى جان کردى 
تو آنى که مى ماند نشدى
من آنى که مى خواستى نبودم
کاش قبل از رفتن من را به کسى مى سپردى
کاش قبل از رفتن مى گفتى، آمده بودى که بروى 
کاش با تیزى نگاهت و تندى حرف هایت
تیشه بر ریشه هاى سبز دل بى پناهم نمى زدى
کاش تو دیگر تکرار نشوى 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
رویا رویایى

نظرات  (۹)

(کاش تو دیگر تکرار نشوی)

خیلییی زیبا بود:)))
پاسخ:
ممنون از حضورتون:)
چقدر زیبا می نویسید آدم در مقابل نوشته هاتون احساس عجز می کنه ! منم دفترمو خط خطی می کنم  شما مثل داوینچی  مبهوت می کنید همه رو .این کجا و آن کجا!فوق العاده بود.
پاسخ:
ممنون شما به من لطف دارین
سخت نگیرید راحت بنویسید زندگى رو میشه راحت نوشت ولى سخت میشه زندگى رو ادامه داد

عالی بودا عالی
پاسخ:
ممنون از تو عزیز دل
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطف شما
شمع  امید  برای نوشتن با خواندن شما دوستان روشن می شود
وای ک این روزا چقدر دلتنگم
بگم زیبا بود ؟!
حرف دل بود لاجرم بر دل نشیند 
پاسخ:
چه بگویم که بهتر میدانی 
نگو زیبا بود چون واقعیت آن زیبا نیست
خیلی هم زشت و بد ترکیب است
ولی بود حرف دل بود
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۵ علیـ ــر ضــا
چقدر چقدر زیبا بود اصن به طرز عجیبی نشست به این دل غبار افتاده 
پاسخ:
ممنونم و نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت که نشست به دلتون کاش همیشه شاد باشید
عالی بود

این سبک شعر عالیه
پاسخ:
ممنون :)
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۵ آقای سر به هوا
عالی مثل قبلیا
امید بخش ندارین؟
پاسخ:
ممنون
برای دل شما هم که شده این دفعه امید بخش می نویسم
عاااالی بود مررررسی
پاسخ:
ممنون نفس عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی