راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کنکوری ها بخوانند دوستان دیگر هم بدانند

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

بچه ها بحث کنکور داغه تو وبلاگا که همه خوندند

ولی شاید باورتون نشه الان یه کنکوری کنار من نشسته 

که دریغ از یک کلمه درس خونده باشه نخونده که .............خخخخ

ایشون دریغ از یک تست زده باشه نزده که ............. خخخ

تازه من بهش یاداوری کردم باید کارت بگیره

کلا بشر مثبت مثبت انقدر که می خواد 8 بره سر جلسه 10 بیاد بیرون

حالا اگه گفتید این اعجوبه اواخر دهه 70 کیه؟

به من که نرفته به کی رفته خدا داند

اینم یه جور انگیزه برای کنکوری ها که بدانند خیلی ها سیاهی لشکر کنکورند نگران نباشید

چون آنها هم ابدا نگران نیستند.....خخخ

وضعیتش قشنگ وضعیت عکسه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
رویا رویایى

نظرات  (۸)

خخخخخخ وای خدا پوکیدم از خنده خخخخ
ای رویای شیطون بلا :))
ممنون از روحیه خوبت برای بچه ها :))
پاسخ:
خخخخخخخخخخ خودم دارم میمیرم از خنده ....
۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۸ سام نجفی نیا
همینا چون استرس ندارن یکم دقت کنن نتیجه می گیرن
پاسخ:
ینی برادر من اگه با این وضع سراسری قبول شه من قطعا خودکشی رو میکنم
دقت رو چی بکنن امتحانای خودشونو به زور پاس شدند بهش گفتم دقت کن اسم
 کارتت با اسم پاسخ برگت یکی نباشه شاید شانست بره بالا...........خخخ
خخخخخ منم خیلی ریلکس بودم...درس میخوندم ولی انگار نه انگار که کنکوریم... گاهی به مامانم میگفتم مامان !!! بد نیست من استرس ندارم؟؟؟خخخخخ
پاسخ:
من استرس نداشتم ولی انصافا خوب خونده بودم این اصلا معلوم نیست به کی رفته آخه
قرار شد بریم آزمایش خون بدیم ببین واقعا برادرمه یا نه اشتباه شده.....خخخخ
خخخخخخخ خوش بحالش انقد بیخیاله من از الان برا سال دیگ خیییییییلی استرس دارم
برام دعا کنین گگگگ
مرسی رویا جون
پاسخ:
نداشته باش فقط تلاشتو بکن و توکل حل میشه
در کشوری که کارهای کوچک برای مردان بزرگ است و کارهای بزرگ برای مردان کوچک ، پس کوچولو بخواب ،آینده بزرگ در انتظار توست !!!

پاسخ:
واقعا درسته واقعیت همینه کوچولوی مام الان خوابه:)
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۷ محمد رضای
******
با
سلام
خدمت
شما
مدر 
سایت
لطفا اگر مایل بودید
و توانایی داشتید
masirtobe.blog.ir 
 لطفا سایتم رو دنبال کنید و بعد از ان
 یک پیام کوتاه بدهید که دنبالتان کنم مچکرم
از شما
منم مثل دوستتون بودم همینجوری کنکور دادم
امید هم نداشتم ولی همونجایی که میخواستم قبول شدم
دوسال پیش
70%شانس آدمه
پاسخ:
انشاالله برادر منم خوش شانس باشه قبول شه ولى منم شانسو قبول دارم
سلام.حالت خوبه؟ممنون از اینکه لطف کردین و ما رو در جمع دوستان خودتون قرار دادین.از اینکه به سایت اومدین و نظر دادین هم سپاس.ان شاءالله همکاران خوبی برای هم باشیم.
پاسخ:
سلام خواهش می کنم من هم امیدوارم خواننده ی خوبی برای سایت شما باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی