راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کویر احساس تو را چه کنم?

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ

 اگر قرار بود برای رسیدن به تو
 از کوهی  بالا بیایم
 از کویر تشنگی بگذرم 
با دیوی دست و پنجه نرم کنم 
در اقیانوس طوفانی با تک قایقی شناور شوم
 در گردبادی اسیر شوم 
 با عالمی بجنگم ...حاضر بودم و لحظه ای درنگ نمی کردم
ولی برای رسیدن به تو با یخبندان قلبت 
 با سرمای چشمت 
 با کویر احساست 
 با طوفان قلبم 
 چه کنم ?
 آه که غمم زیاد است و طاقتم کم 
 غمم زیاد است و حالم نزار 
 غمم زیاد است و بدنم ضعیف
ولی باز با خود می گویم سخت باش
 آدم ها دوست دارند چیزهای سخت را بدست بیاورند!!!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
رویا رویایى

نظرات  (۳)

وبلاگ خوبی داری دوست من
ب من هم وقت کردی سر بزن و نظرتو در موردش بنویس :)
مایل ب تبادل لینک نیز هستم اگر موافق هستین منو با اسم "عاشق خدا" لینک کنید و خبر کنید با چه عنوانی لینکتون کنم.
از من کارهای سخت بخواه!
مثلا هوس توت فرنگی کن در چله ی زمستان!
برایم بهانه ای در قله ی قاف بتراش!
یا من را
به جنگ اژدها بفرست
اما هرگز نخواه
که دوستت نداشته باشم.

 

"محسن حسینخانی"

برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
 چه جالب !!! نخونده بودم این نوشته رو 
عالی بود یه کتاب دلنوشته بنویسید
پاسخ:
من تا الان به کتاب فکر نکردم راستش راه و رسم چاپش رو هم نمیدونم ولی پیگیری می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی